Post – Πλιάτσικα

Γκατνταμιτ!!! Τί θα μου πείτε τώρα! Φωνάζω για τη συναυλία του Πλιάτσικα, μα δεν πήγα… Προέκυψε κάτι που δεν μπορούσα να αποφύγω, μα τί δικαιολογούμαι… Σας υπόσχομαι, όταν (και αν) ξαναβγάλω κάλεσμα για εκδήλωση, να γράψω μετά σχόλια και κοινωνική κριτική (έτσι δεν το λένε;)

Κι εσύ, φίλε Keim, τί δουλειές έχεις και μας έχεις γράψει; (άσχετο)

Έφτασε το φθινόπωρο..

Ω, ναι, δυστυχώς.. Έφτασε, με τα πρώτα κρυώματα και τις βραδυνές ψύχρες. Μα, δυστυχώς, δεν είναι καν φθινόπωρο. Τα τελευταία χρόνια, είναι Ακριβόπωρο, … όλο το χρόνο! Το μόνο που ελπίζω είναι πως φέτος τα κρύα θα καθυστερήσουν μέχρι τον Νοέμβρη, μπας και κάνουμε οικονομία στα καύσιμα…

Αλήθεια, οι χειμερινοί κολυμβητές κρυώνουν όπως και εμείς οι υπόλοιποι; Αν όχι, θα ήταν καλή ιδέα να γίνω κι εγώ χειμερινός κολυμβητής.

Περαστικά μας.

Πράσινα πυρομαχικά και άλλες άγριες ιστορίες

Επιτέλους! Κάποιος αποκτά οικολογική συνείδηση και εφαρμόζει οικολογικό σχεδιασμό στα προϊόντα που παράγει! Αναφέρομαι στην βρετανική BAE Systems που αποφάσισε να κάνει τα όπλα που παράγει πιο … οικολογικά. Έτσι, μπορούμε να προμηθεύουμε τους στρατούς μας με σφαίρες που έχουν λιγότερο μόλυβδο (unleaded δηλαδή, κάτι σαν τη βενζίνη) και τανκς και άλλα στρατιωτικά οχήματα που δεν εκπέμπουν τόσο διοξείδιο του άνθρακα όσο τα προηγούμενα «συμβατικά» μοντέλα. Μπράβο τους! Μπράβο μας! Τελικά, ή εγώ έχω σαλτάρει εντελώς, ή όλος ο κόσμος. … πιθανότατα αμφότεροι.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ! Όποιος έχει τη δυνατότητα να με στείλει πίσω τουλάχιστον 20 χρόνια, ή έστω σε ένα εναλλακτικό σύμπαν όπου οι γήινοι δεν έχουν λωλαθεί εντελώς, ας κάνει ένα ψυχικό και ας με στείλει! Έτσι όπως είμαι, no luggage. Πληηηζζζ!