Gee, I can see the whole town from up here!

20080411_kaguya_01a

Τι σου είναι η τεχνολογία! Σήμερα πρωί – πρωί, διαβάζοντας τα νέα στο in.gr για την αποστολή «Άτλας» στο φεγγάρι, ανακάλυψα την παραπάνω φωτό της ανατολής της Γης όπως φωτογραφήθηκε από την γιαπωνέζικη αποστολή του SELENE (πως λέμε ENTERPRISE…) την περασμένη βδομάδα.

Κατέβασα τη φωτό επειδή υποτίθεται πως ήταν υπερυψηλής ευκρίνειας (HDTV και μισό κιλό φέτα) και αρχίζω τα ζουμ…

Γουάο!

Ανμπι-φάκεν-λίβαμπλ!

Αν αρχίσετε κι εσείς να ζουμάρετε θα δείτε ένα κάρο πράγματα! Εγώ είδα τα εξής:

Κατ’ αρχήν, στη Θεσσαλονίκη, στη συμβολή των οδών Ολυμπιάδος και Αγίας Σοφίας ο ξάδερφός μου ο Μπάμπης (ο ταξιτζής) παίρνει τρεις (3!) παράνομους λαθρομετανάστες στο ταξί, αφήνοντας δύο νόμιμους (λαθρομετανάστες) επειδή προφανώς δεν τον βόλευε η διαδρομή… Α ρε Μπάμπη που μου το παίζεις αριστερός! Είναι μετά να μην πάρει την κάτω βόλτα ο ΣΥΡΙΖΑ;

Λίγο πιο πέρα (αριστερά όπως βλέπετε τη φωτό) διακρίνεται καθαρά ένας street panther να κολάει το γνωστό αυτοκόλλητο στο παρπρίζ μιας CLK που έχει πιάσει το χώρο μπροστά από μια ράμπα ΑΜΕΑ ΚΑΙ τον κάδο της ανακύκλωσης παραδίπλα, τη στιγμή που ένα Ντορίτο απολαμβάνει τη φραπεδιά του δυο μέτρα παραπερα. Προφανώς, τα γυαλιά ηλίου που φοράει ο Ντορίτο τον εμποδίζουν να δει την παράβαση… Αυτά παθαίνεις άμα αγοράζεις μαϊμού Rayban από μαύρους…

Αρκετά πιο κάτω, στην περιοχή Πατησίων στην Αθήνα, φαίνεται ο συχωρεμένος πλέον μυστικός Νεκτάριος με πολιτικά ρούχα να ανταποδίδει το χαιρετισμό περιπτερά της περιοχής που με κάποιο τρόπο τον αναγνώρισε (άραγε, η αντιτρομοκρατική θα χρησιμοποιήσει την παραπάνω φωτό για τις έρευνές της;).

Την προσοχή μου τραβάει ο Τοπολάνεκ που τη στιγμή της λήψης χουφτώνει ξεδιάντροπα τη Νοέμι. Τέτοιος ποπός, πως να αρνηθεί ο άνθρωπος… Το στιγμιότυπο μπορείτε να διακρίνετε στη βίλα του Μπερλουσκόνι, ψάξτε στη Σαρδηνία, φαίνεται πεντακάθαρα.

Για μια στιγμή σκέφτηκα να κατέβω πιο κάτω, στην Αφρική. Μετά, και μόνο στην ιδέα του τι θα δω, έκανα ζουμ άουτ, έκλεισα το πρόγραμμα προβολής φωτογραφιών κι έπιασα τον «Καθηγητή του πόθου», του Ροθ. Έχω και κάποια όρια…

υ.γ. ο τίτλος είναι από το αρχαίο ανέκδοτο με το Χριστό πάνω στο σταυρό… Το ξέρετε υποθέτω.

υ.γ.2 τι σκατά με έπιασε και έβγαλα αυτό το post; Πάνω που είχα πει no more politics…

4 Σχόλια

  1. Ακου.
    Δεν θέλω να με βάλεις λινκ κι επίσης κομμένες οι παρτίδες, ε μειλ μην στείλεις, τσάμπα κόπος.
    Αν εσύ εισαι φοβιτσιάρης δικό σου πρόβλημα, εγω τα έβαλα με μια κλίκα ολόκλκηρη ΜΟΝΟΣ μου, ο Αεροσολ που είναι άντρας μου έστειλε μειλ 2 φορές να βοηθήσει όπου μπορει – άσχετα αν εγω δεν χρειαζόμουν βοήθεια το εκτίμησα. Στην παρλαπίπα είστε όλοι πρώτοι, λοιπόν τα χνώτα μας δεν κολλάνε
    Καλή τύχη να χεις αλλά να μην ξαναπατήσεις στο μπλογκ μου κι επίσης που ειναι ο άντρας που δεν ήταν στην κλίκα αφου εξαφανίστηκε ενώ εξαφανίστηκα;
    Λοιπον εγω λινκ διπλα σε καντυς τετραδιακια, δεν θέλω να μαι
    Ανήκουμε σε άλλους κόσμους
    Αντε γειά

  2. Σβήστο μετα, ξέρεις εσύ…..

  3. Η στάση μου σε θέματα ιντερνετικού κατινιάσματος είναι σταθερή εδώ και πολύ καιρό.
    Δεν ασχολούμαι.
    Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να εκτονώνω τα προσωπικά μου προβλήματα σε απόλυτες αξιολογικές κρίσεις του τύπου «είσαι φοβιτσιάρης» κλπ.
    Οπότε, αν δεν γουστάρεις πάρε δώσε μαζί μου κανένα πρόβλημα.
    Προς αποφυγή λανθασμένων εντυπώσεων όμως να σου θυμίσω ότι το link σου σαν Dredd το έβγαλα μετά από δική σου επιθυμία, επειδή και καλά σε κυνηγούσε μια τύπισσα.
    Και στα τελευταία σου σχόλια δεν εμφανίζεις link στο όνομά σου.
    Λοιπόν, μην αποδίδεις σε δικούς μου φόβους το λόγο της ακύρωσης του link σου. Εσύ το ζήτησες.
    Πραγματικά λυπάμαι.
    Αυτά. Adios

  4. Είσαι άουτ, σε συνδέω με Κάιρο κι επειδή εισαι παρερμηνευτής μεγαλος αυτό το ΚΑΙ ΚΑΛΑ, σου εύχομαι να σου τύχει γιατί αν θεωρείς ξεκατινιασμα να σε κυνηγάει μια ψυχασθενής φαίνεται πόσο μακριά νυχτωμένος είσαι στο να ψυχολογείς καταστάσεις, σκέφτηκα να σου μιλήσω πολύ άσχημα αλλά δεν θα το κάνω γιατί δεν σε μετράω στη λίστα αυτών που θα αντιμετώπιζα έτσι- άσχετα αν είσαι εκτός τόπου κ χρόνου- στο στο συγκεκριμένο.

    Αντε Γεια.

Σχολιάστε

