Πω πω σκόνη !

surprised-final

 

Έχω την αίσθηση πως μπήκα σε ένα στοιχειωμένο σπίτι… το δικό μου.

Ακόμη κι η αίσθηση της πληκτρολόγησης είναι περίεργη.

Τέσπα.

Να ‘μαι λοιπόν πίσω, σ’ ένα blog που έδωσε διέξοδο στις σκέψεις και τα συναισθήματά μου για δυόμιση πάνω κάτω χρόνια.

Όχι, δεν κάνω απολογισμό. Αυτό θα έπαιρνε άλλα διόμιση χρόνια… (ακόμη και το χιούμορ μου με ξενίζει).

Απλά θέλω να πω πως αυτός που είμαι τώρα δεν είναι ο ίδιος με πριν. Αυτονόητο αλλά ίσως χρειάζεται να το πω.

Στον εαυτό μου πρώτα απ’ όλα.

Τέσπα 2.

Για να μην μακρυλογώ, έχω αποφασίσει να αλλάξω κάποια πράγματα, για πρακτικούς λόγους λιγότερα απ’ όσα θα ήθελα.

under_construction-78

Κατ’ αρχήν θα βάλω όλα τα παλιά ποστς σε ξεχωριστή κατηγορία.

Κατά δεύτερον κάποια θέματα θα τα αποφεύγω.

(τι τα λέω, αφού θα τα δείτε έτσι κι αλλιώς..)

Το μπότομ λάιν είναι:

α) προς το παρόν θα γράφω κυρίως ΠΣΚ

β) τις επόμενες ημέρες το blog θα είναι κάπως «άστατο» λόγω συχνών αλλαγών.

Αυτά.

 

υ.γ. φακ, ακόμη και το wordpress είναι αγνώριστο… Τι κοντρόλ πάνελ είναι αυτό; !

υ.γ.2  φακ, μάλλον θα πρέπει να ξαναγνωριστούμε

 

[η φωτό (η πρώτη) είναι έργο του SAZ – member of PHOTOCHART.COM]

9 Σχόλια

  1. Ωραία.
    Διώξε την σκόνη και κάνε τις αλλαγές που θες.
    Κανείς δεν γυρνάει ίδιος τελικά.

  2. Επίσης έσβησα το Ντρεντ κι ειμαι μόνο στο Βλαστοκύτταρο

  3. Dredd, ήταν ανάγκη; 😦
    (για το Dredd μιλάω)

    Οκ, θα σβηστεί από το hall of fame..

  4. Βρε καλώς τα!

    Εμπρός, ξεσκονόπανα, και φύγαμε

    (μια φορά μπλόγκερ, μια ζωή Σ;ο))))

  5. Καλώς ήρθες και πάλι.

  6. Σκόνη;;;
    Εγώ πάλι σα να βλέπω σκουριά και αλμύρα..
    ξέρεις, αυτή που αφήνει ο χρόνος ακόμα και
    στο δέρμα μας επάνω.

    For old times’ sake.. παραθέτω απόσπασμα από αγαπημένο βιβλίο:

    [..] – Πετάς πολύ γρήγορα, έτσι δεν είναι;
    – Α.. απολαμβάνω την ταχύτητα, απάντησε ο Ιωνάθαν ξαφνιασμένος αλλά και περήφανος που ο Γέροντας είχε προσέξει τις επιδόσεις του.
    – Θ’ αρχίσεις να πλησιάζεις τον παράδεισο, Ιωνάθαν, τη στιγμή που θ’ αγγίξεις την τέλεια ταχύτητα. Και τέλεια ταχύτητα δεν είναι να πετάς με χίλια μίλια την ώρα ή μ’ ένα εκατομμύριο ή με την ταχύτητα του φωτός. Κι αυτό γιατί κάθε αριθμός είναι από μόνος του ένα όριο, ενώ η τελειότητα δεν έχει όρια. Τέλεια ταχύτητα, γιε μου, σημαίνει το να είσαι εκεί. [..]

    Αυτό το να είσαι λοιπόν σου αφήνω εγώ και σου εύχομαι. Εδώ. Εκεί. Όπου.
    🙂

  7. > Μαύρε Γάτε, έτσι.. Κατά βάθος πρεζόνι του bloging 😉

    > Τσαλίμι, 🙂 καλώς σε βρήκα.

    > Αννίτα, αγκάθια και σκουριά… 😉 αυτό μ’ αρέσει σε σένα, ζητάς λίγα 😀 Οκ λοιπόν, θα είμαι εκεί… εδώ… εεε, με μπέρδεψες… Τέσπα. ΘΑ ΕΙΜΑΙ.

  8. Για μια στιγμή νόμισα πως επιστρέψατε μόνο ως σχολιαστής, αλλά μόλις είδα τα ξεσκονόπανα ησύχασα.
    Καλωσήρθατε (σπίτι σας) και πάλι.

  9. Καλώς σας βρήκα, παρακαλώ πάρτε ένα φοντάν.. Δεν έχει λήξει (νομίζω)..
    Καθείστε, να εκεί, προσοχή στη σκόνη / λερώνει 😀

Σχολιάστε

