Error 404.. not there

What\'s that?

Έχει λίγες μέρες που διαπίστωσα ότι υπάρχει ένα πρόβλημα στο sidebar μου.. Κάποιες φορές που πήγα να ανοίξω παρελθόντα posts (πρόσφατα αλλά και παλαιότερα) μου έβγαζε την οθονιά

«ERROR 404 – FILE NOT FOUND. Sorry, but you are looking for something that isn’t here.»

Καθώς γενικά τελευταία δεν διαθέτω πολύ χρόνο στο blog μου σκέφτηκα πως είναι κάτι προσωρινό και περιορισμένο, οπότε και δεν ασχολήθηκα.

Από χθες όμως το συναντάω αρκετά συχνά.

Αποφάσισα να ασχοληθώ.

Πήγα στο support της WordPress και είδα πως δεν είναι διαθέσιμο, προσωρινά.

Πόσο προσωρινά, άραγε;

Μια βόλτα στο forum της μου έδειξε ότι υπάρχει το πρόβλημα αυτό σε διάφορα blogs εδώ και εβδομάδες.

Κάπου εδώ εξαντλούνται οι γνώσεις μου γύρω από τεχνικά θέματα.

Όποιος συνάδελφος στην wordpress (ή γνώστης του θέματος) έχει κάποια ιδέα για την αντιμετώπιση του προβλήματος, κερνάω καφέ 😉

Μέχρι τότε (ή μέχρι να επαναδραστηριοποιηθεί το support της WordPress), ζητάω την κατανόησή σας…

Καλό σας μήνα 🙂

υ.γ. για να διασκεδάσετε

7 Σχόλια

  1. Πας Διαχείρηση πατάς τίτλο θέματος
    Μετά Επεξεργασία
    Ανοίγει ένα κενό
    Γράψε ένα αριθμό πχ 1 η τιλο θέματος με λατινικούς χαρακτήρες
    Πάτα save

    Πήγαινε δες αποτέλεσμα

    Κάνε το ίδιο σε κάθε ποστ
    Κανε το ίδιο με κατηγορίες

  2. Στο Permalink: http://ΧΧΧΧΧ.wordpress.com/2008/06/07/7-47-4/ Επεξεργασία

    έβαλλα κάποια αρίθμηση 7-47-4 αφού έσβησα τα ακαταλαβίστικα
    και μετά save

  3. Δεν λύθηκε ακόμη το προβληματάκι???
    Καλό απόγευμα 🙂

  4. Ένα μήνυμα στο προσωπικό του wordpress μέσα από το dashboard θα σε φτιάξει αυτόματα σε μερικές ώρες.

    εκτός αν θες να αλλάξεις όλα τα πέρμαλινξ μόνος σου 😉

  5. > Έκτωρ, ευχαριστώ για την συμβουλή, η οποία κινείται στα όρια της τεχνικής μου κατάρτισης 😉
    Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να επέμβω σε τέτοιο επίπεδο, το support της WordPress επανήλθε στα καθήκοντά του και μου έλυσε το πρόβλημα.
    Τώρα που έμαθα πως κατέχεις τέτοιες γνώσεις θα σε έχω υπόψην στο μέλλον 🙂

    > Παρομοίως, αγαπητέ Dr Uqbar, δέησε η wordpress και δε χρειάζεται να βουτήξω στα πέρμαλινξ. Καλό καλοκαίρι 🙂

    > Mrs Smith, τι diakritika που το θέτεις! 🙂 Άλλα είναι τα προβλήματα που με κρατάνε μακρυά από το blog. Μέχρι που σκέφτηκα να το κλείσω προσωρινά, μέχρι να αποκαταστήσω τα νεύρα μου.. Αλλά δεν μου πάει.. Θα δείξει, ευχαριστώ για την κατανόηση και την υπομονή. 🙂

  6. Αν και, πιθανότατα δεν έχω γράψει πιο αντιπαθητικό αισθητικά post απ’ αυτό… Δε βλέπω την ώρα να γράψω κάτι άλλο για να φύγει από πάνω… 😦

  7. Sadmanivo σ΄αυτό τον χώρο δεν υπάρχουν καταναγκασμοί εκτός από αυτούς που εμείς οι ίδιοι βάζουμε.
    Ασχολήσου με τα επείγοντα, και από την καρδιά μου εύχομαι όλα να πάνε καλά, ότι κι’ αν είναι…

    Βλέπεις τό έχουν αυτό τα μπλογκ, δημιουργούν συνδέσεις, συναισθήματα αν θες για ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, που ίσως δεν θα γνωρίσουμε ποτέ, αλλά ίσως και έτσι να έχουμε γνωρίσει, λίγο αγγίξει, πολλά περισσότερα μόνο και μόνο γιατί μας το επέτρεψαν, γιατί έτσι είναι αυτός ο χώρος.
    Πίσω από την όποια ανωνυμία ή και επωνυμία για άλλους, αφήνουμε την ψυχή μας να μιλά, με τον τρόπο μας ο καθένας , και αυτό είναι όμορφο.
    Είναι απαραίτητη η ομορφιά στη ζωή μας 🙂

    Μην το κλείσεις…

    Υ.Γ. είχα περάσει και από την Βάσσια…ούφ!

Σχολιάστε

