Εβίβα

wine.jpg

Δυο ποτηράκια ακούμπησα επάνω στο τραπέζι

και μια καράφα γυάλινη, με λίγο κοκκινέλι.

Καρώ τραπεζομάντηλο, φθαρμένο απ’ το χρόνο

και σαν το ύφασμα κι εγώ, σιγά σιγά να λιώνω.

.

Το ‘να ποτήρι ειν’ αδειανό, τ’ άλλο μισογεμάτο,

και παραδίπλα ο μεζές σε ραγισμένο πιάτο.

Άναψα το τσιγάρο μου, ετράβηξα μια τζούρα

φτωχή καρδιά μου, σ’ έφερε ο έρωτας μια σβούρα.

.

Εβίβα λεν’ οι όμορφοι και οι απελπισμένοι,

οι πιο μαγκιόρικες καρδιές και οι ερωτευμένοι.

Εβίβα σκέφτομαι κι εγώ κι αδειάζω το ποτήρι

για σένανε που μ’ άφησες μονάχο στο λιοπύρι.

.

Αλκοολικός για χάρη σου εγώ θα καταντήσω

κι απόψε δυο μισόλιτρα, θα πιω για να μεθύσω.

Για δε τ’ αντέχω που ‘φυγες και μ’ άφησες μονάχο

και λόγο για να χαίρομαι, απ’ αύριο δε θα ‘χω.

.

Το κοκκινέλι είναι στυφό, τη γλώσσα θα μουδιάσει

από τις μαύρες σκέψεις μου το νου θα τον αδειάσει.

Κι απ’ το κρασί σα ζαλιστώ θα γείρω το κεφάλι,

σε ύπνο δίχως όνειρα, να βυθιστώ και πάλι.

.

Εβίβα λεν’ οι όμορφοι και οι απελπισμένοι,

οι πιο μαγκιόρικες καρδιές και οι ερωτευμένοι.

Εβίβα σκέφτομαι κι εγώ κι αδειάζω το ποτήρι,

για σένανε που μ’ άφησες μονάχο στο λιοπύρι.

12 Σχόλια

  1. eviva arxige:))
    poli oreo ..na eisai kala.

  2. τι μου κάνεις με τα όμορφά σου.
    🙂

  3. Πολύ καλό (λάτρης και του κόκκινου εγώ) 🙂

  4. > ioannis, ευχαριστώ, να είσαι καλά κι εσύ 🙂

    > roidis, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, ένα τόσο δα τρακ, το ομολογώ 🙂 κι εύχομαι καλή σου μέρα.

    > Vassia, πρόσεξε τι λες γιατί μπορεί να το πάρω πάνω μου και να ανεβάσω κι άλλο.. 😉 Ευχαριστώ

  5. Είναι σχεδόν το ντεμπούτο στα στιχάκια, το πρώτο (και χρονικά) είναι «ο δρόμος της φωτιάς», long long time ago.

  6. Kαλημέρα μεθυσμένη 🙂
    Σε ήχο ρεμπέτικου.
    Μπαγλαμαδάκι επιβάλλεται!

    Υ.Γ. και εγώ με το κόκκινο !

  7. Ανέβασε, πάρτο επάνω σου Sadmavino 😉 🙂

  8. Άντε γειά μας
    Ωραία τα στιχάκια σου αν και κάτι ήξερα, δεν πιάστηκα και στον ύπνο..

  9. Μεθυσμένη από κρασί και έρωτα κι εγώ,may I join you?Αν και προτιμώ το λευκό,κρύο σαν την καρδιά

  10. > Mrs Smith, ναι, κι εγώ σε κάτι σαν ρεμπέτικο το φαντάστηκα.. Το … κοκκινέλι βέβαια, ποιητική αδεία, με το κρασί δεν τα πάω πολύ καλά.. Ρετσίνα, για τις κατώτερες οικονομικά τάξεις 😉

    > Vassia, μερσί για την ενθάρρυνση 🙂 θα ανεβάσω, αλλά όχι αμέσως, μη τρομάξω τον κόσμο…

    > dredd, ο dredd ΠΟΤΕ δεν πιάνεται στον ύπνο! 😉 κάτι σαν τον Μάκη δηλαδή, όλα τα έχει υπόψην του 🙂

    > Vany, join me, nema problema.. 🙂 Μα γιατί η καρδιά να είναι κρύα; του μεθυσμένου (από έρωτα) η καρδιά ξεροψήνεται κλπ κλπ, δεν αρμόζει να επεκταθώ 😉

  11. Καμμία έκπληξη, ακριβώς επειδή έχω διαβάσει κι’ άλλα δικά σου.Άνεση στη φόρμα και στο μέτρο.Να σου δώσω τον αριθμό του Μάλαμα;

  12. > juan loco, τα εν οίκω… 🙂
    Μάλαμας; Χου […] ιζ Μάλαμας;
    Άνεση στο μέτρο… Παράξενο, εγώ που σ’ άλλα πράγματα αγνοώ το μέτρο… Άβυσσος..

Σχολιάστε

