Απεργία ποιών ;;;

apg_1164931767.jpg

Άμα λείπεις καιρό από την πιάτσα ξεσυνηθίζεις…

Μια τσάρκα στο in.gr με έκανε να ξύσω το κεφάλι μου … όχι, δεν είμαι άλουστος, από απορία το έκανα.

Το Χόλυγουντ λέει, ετοιμάζεται για την επικείμενη απεργία των σεναριογράφων.

Δεν κατάλαβα, τόσο καιρό οι σεναριογράφοι δουλεύουν;

Μόνο εγώ είμαι που νιώθω σα να βλέπουμε εδώ και καιρό ταινίες (με λιγοστές εξαιρέσεις, εντάξει) που στερούνται σεναρίου;

Λίγο ακόμα και ο μέσος όρος σεναριακά των ταινιών θα συμπέσει με αυτόν που αναφέρεται στις τσόντες …

Λέω τώρα.

Ας προχωρήσουν λοιπόν οι σεναριογράφοι σε απεργία, δε νομίζω να καταλάβουμε τη διαφορά.

Εκτός και αν διαμαρτύρονται γιατί τους πληρώνουν τόσο λίγα που αναγκάζονται να ξεπετάνε δύο σενάρια τη βδομάδα για να βγουν οικονομικά.

Άμα λείπεις καιρό από την πιάτσα ξεσυνηθίζεις…

5 Σχόλια

  1. Από σενάρια πάσχουνε πολύ, ειδικά από πρωτότυπα, η θα ξεσκίζουνε ότι βιβλίο βρούνε η όλα τα κόμικς της Μαρβελ, από την άλλη υπάρχει και μια διαφορετική πλευρά δηλαδη οι άνθρωποι τρώνε γερό καπέλωμα, υπάρχουν τρομεροί σεναριογράφου ενδεικτικά τα σεναρια της 25ης Ωρας, το Σκοτεινό Ποτάμι, τα 21 Γραμμάρια αλλά αν δεν γράφεις ότι θέλουν τα στούντιο απολύεσαι (όπως φεύγεις κλείσε και την πόρτα)

  2. Sad, δεν γράφεις κανένα σενάριο για να τους χαλάσεις τη πιάτσα !!

  3. > Dredd, είναι λοιπόν αλήθεια αυτό; … Και γι’ αυτό το λόγο δεν συνεισφέρεις τις ιδέες σου στο Χόλυγουντ; 😉
    Πάντως, εμένα δε με χαλάει το ξεπατίκωμα των κόμικς, έτσι για να θυμάμαι την … ε, χμμμ, παιδική μου ηλικία… 🙂

    > imikrimarika, τσ τσ… ντροπή… Να κάνεις τέτοιες ανήθικες προτάσεις αμέσως μετά από το σχόλιο του δικαστή… 🙂

  4. Εμ.. δεν κάνουν μόνο οι σεναριογράφοι του Χόλυγουντ απεργία.. ντίαρ Mad.. εεεε..
    γκούχου γκούχου.. ντίαρ Sad ήθελα να πω 😛

    Απ’ όσο ξέρω, απεργεί και μια άλλη γνωστή ‘σέκτα’ σεναριογράφων.. και γι’ αυτήν έχω κάθε λόγο να διαμαρτύρομαι.. ή μήπως δε με παίρνει;;;

    Μήπως (2) σαν καλός ομαδάρχης
    -λέω τώρα εγώ.. απωθημένο που μικρή δεν πήγα ποτέ κατασκήνωση- να έβγαζες τη σφυρίχτρα; 🙂

  5. > Αννίτα, μόνο εσύ θα μπορούσες σε ένα σχόλιο να δημιουργήσεις τόσες απορίες… :Ρ

    Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι, δεν είχα υπόψην μου πως είναι απεργία.. Νόμιζα πως είναι μια τάση αναβλητικότητας λόγω πασαλειμένων υποχρεώσεων, νόμιζα… : ?
    Και είμαι ομαδάρχης ; Από πότε; Τζήζας! Όχι σφυρίχτρα, βούρδουλα θα πάρω, αλλά … λέητερ. Ας καθίσουνε τα παιδία λίγο ακόμη, ε; 🙂
    Τέλος, δεν αντιλαμβάνομαι τα λάθη τύπου Mad – Sad… Γκουχ γκουχ… 🙄

Σχολιάστε

