2 know us better

Τι μπορεί να κρατήσει έναν εθισμένο blogger μακρυά από το blog του για μια βδομάδα (σχεδόν);

nargilenight.jpg

Ακριβώς. Ή μπελάδες, ή πολύ ωραία πράγματα.

Η, και τα δύο. Πολύ ωραίοι μπελάδες δηλαδή.

Ένα είναι σίγουρο: στη ζωή δεν υπάρχουν συμπτώσεις και ό,τι συμβαίνει έρχεται όταν τα άστρα είναι στη σωστή θέση. Κι όταν υπάρχει σκοπός, όλοι οι δρόμοι οδηγούν σ’ αυτόν.

Κανονικά, αυτό το post ανήκει σε μια κατηγορία που θεωρώ από αδιάφορη έως και περιττή. Στην κατηγορία «η εντελώς κοινότυπη ζωή μου που κανονικά δεν ενδιαφέρει όλους εσάς«. Αλλά χρωστάω μια αναφορά σ’ ένα άτομο, γι’ αυτό και το γράφω.

Dreamer, σ’ ευχαριστώ για το mail που πυροδότησε μια πολύ ευχάριστη συνάντηση και κάποιες μέρες γεμάτες με εσωτερική ζωή. Λυπάμαι που δεν μου βγήκε ένα post ανάλογο με το beat bazaar, αλλά προφανώς δεν υπήρχε λόγος.

υ.γ. … και συνεχίζω να παιδεύομαι με την αισθητική ανανέωση (μχσ) αν και το ξέρω, θα έρθει μόνο σαν μεταφέρω το blog σε μια δική μου ιστοσελίδα. Μέχρι τότε, υπομονή.

22 Σχόλια

  1. Η φωτογραφία που διάλεξες είναι τέλεια!
    Όσο για τα υπόλοιπα… «λέξεις ανίκανες…» 😉
    Καλορίζικο το νέο look! 🙂

  2. sad τί κάνεις? Ωραίο το look, φωτεινό. Και η φωτο που έβαλες, χιλιες, ίσως και δέκα χιλιαδες φορές πιο ωραία από την προηγούμενη.

  3. > Dreamer, η φωτό αντικατοπτρίζει την εσωτερική διάθεση της βραδιάς εκείνης… Τι νόμισες; 😉 Λέξεις ανίκανες… σνιφ.. πάει το όνειρό μου να γίνω Ρόουλινγκ 😀

    > Osela, δυστυχώς για το blog μου, περνάω καλά! Χαίρομαι που σ’ αρέσει η φωτό, μα να σου εξομολογηθώ κάτι, δε μ’ αρέσει το γαπίπ το blog! Τελικά, πρέπει να στήσω από την αρχή ένα δικό μου site… Ίσως μέσα στο καλοκαίρι.. 🙂

  4. Χμμμ… Καλή συνέχεια.

    May the Fοrce b with u…
    papet

    ΥΓ. Αν και τακτικός αναγνώστης του blog, σπάνια σχολιάζω. Ας θεωρηθεί το παρόν ως προτροπή. Η επιλογή του post δεν ήταν εντελώς τυχαία.

  5. > keimgreek, thx.. Πως πάνε οι μπίζνες; 😉

    > papet, σ’ ευχαριστώ, κι εσύ οπαδός των «συμπτώσεων»; 🙂

  6. Πιο όμορφα τώρα…αγριευόμουν με την κυρία με τα γατίσια μάτια…Από το post δεν κατάλαβα πολλά. Μόνο αυτό, πρώτα ζούμε μετά γράφουμε. Καληνύχτα, 2 η ώρα…

  7. Εχμ, εχμ.. ε, ναι λοιπόν, συμφωνούμε πανηγυρικά και το ξέρεις.. ΔΕΝ υπάρχουν συμπτώσεις!!!
    Όσο για τη θέση των άστρων, τί να πω, που αν αρχίσω τελειωμό δε θα ‘χω.. Άσε που θα χτυπήσουν και οι καμπάνες, μιας και χρωστάω κι έναν γενέθλιο αστρολογικό χάρτη με ανάλυση.. σ’ έναν γνωστό και καταπληκτικό τύπο, που όμως δε θα με μαλώσει.. εεε, έτσι δεν είναι, καλέ μου Λύκε;;; ..πώς το λες να δεις; Α, ναι.. εν ευθέτω χρόνω 😉
    Αα, και το νέο σου λουκ-ντεκόρ-πώςνατοπω.. χρωματούδια ίσως;- μου άρεσε πολύ. 😀

  8. Πολύ όμορφη η φώτο που έβαλες.. και το look ποιο φωτεινό!!
    Όσο για το..Τι μπορεί να κρατήσει έναν εθισμένο blogger μακρυά από το blog του για μια βδομάδα (σχεδόν); Εμένα με κράτησε ενα ατύχημα που είχα πρι λίγο καιρό..και δεν σου κρύβω οτι μου έλειψε πολύ!! 😉

  9. Μ’άρεσε κι αυτή η αλλαγή. Και η φωτογραφία.
    Μικρά γράμματα…θα κουραστώ!
    Δεν υπάρχουν συμπτώσεις-τίποτα δεν είναι τυχαίο.Αυτό…να είναι το θέμα μας στον επόμενο καφέ που θα πιούμε μαζί…τώρα κοντά μωρέ…μμ…στην ίδια χιλιετία πάντως!!!

  10. gia poia ebdomada milas? edw konteueis na kleiseis mhna…se fagane oi douleies kahmene… 😛

  11. γυναικοδουλειά μου μυρίζει, φούλι. όταν έρθω στη θεσσαλονίκη θα το διερευνήσουμε το θέμα.

  12. > Κατερίνα, έχεις πιάσει το νόημα! (5:30 η ώρα, όχι το απόγευμα)… 🙂

    > Αννίτα, ακούω καμπάνες! Ναι, δε θα σε μαλώσει, όχι γι’ αυτό. 😉 Κι εσύ τέκνον Βρούτε για τη γκόμενα; Αμάν πια, τόσο εξαντρίκ γούστα έχω; Βέβαια, εσύ είσαι .. πως να το πω, διακριτική. Δε λες «βγάλτην μωρέ την αγριόφατσα από κει» αλλά «Αα, και το νέο σου λουκ-ντεκόρ-πώςνατοπω.. χρωματούδια ίσως;- μου άρεσε πολύ». Τι σου είναι το στυλ… 🙂

    > feggaroskoni, μεγάλη έξη το blogging… Να μην πω κι εφτά… Περαστικούλια να πω, ή έχει περάσει κιόλας εντελώς; 🙂

    > Γλυκερία, αισιόδοξη είσαι… Να θυμίσω ότι είμαστε στην αρχή της χιλιετίας; .. 😉

    > Φου, ΑΟΥΤΣ! Αυτό πόνεσε… Σους βρε, ρεζίλι έγινα… 😀

    > keimάκο, μπαγαπόντη, το πετάμε το καρφάκι μας, ε; Ατιμούλι! Αντί να δουλεύεις, το παίζεις μαραγκός 😉 Άντε, καλό ταξίδι και στην επιστροφή να σε δούμε.. 🙂

  13. Ωχ! άδικο το σχόλιο! Eπανόρθωση τώρα!
    Εγώ ήμουν η αιτία για τα μικρά γράμματα.
    sorry sadmanivo!!

  14. ontos. πολυ καλο το lay out! μεγιες! και να μην απομακρυνεστε εκτος και αν περνατε τις ωραιοτερες μερες της ζωης σας (ενα ριπορτο που και που δε βλαπτει, αρεσειειειει!)

  15. είναι όμορφη η νέα εμφάνιση, εύχομαι και… νέα όμορφη ζωή ίσως;

  16. > Γλυκερία, νο προμπλέμο… Απλά υπομονή μέχρι να ιδιωτεύσω ως php-master 😉

    > lifewhispers, μερσί, να ‘σαι καλά. Ζέστη παιδί μου, ανεβάζει θερμοκρασία ο πισίς, τι να κάνω κι εγώ… Ωραιότερες… Τώρα που το λες, θα μπορούσαν να είναι, αν, μόνο αν, το «όχι» πήγαινε διακοπές.. Ξέρω, δεν καταλαβαίνεις.. Να είσαι καλά 🙂

    > magica, προσπαθώ 🙂 εσύ; Η ζωή είναι ποίηση, μη γυρνάς την πλάτη. 🙂

  17. Η ζωή «ήταν» ποίηση καλέ μου. Τώρα είναι κώδικας. Άοσμος, άνοστος και άχρωμος μα πάνω απ’όλα ασφαλής

  18. yes dear. i get it. completely

  19. Ωρε μπελάδες που έχεις ακόμα να ζήσεις…
    Μόνο και μόνο επειδή δεν πιστεύεις πως στη ζωή δεν υπάρχουν συμπτώσεις…..
    Άσε τα άστρα ήσυχα…. είναι μόνο για να ονειρεύεσαι….. ;ο) (Όχι, δεν είναι τέτοιο το ματάκι…..)

  20. > magica, … πάλι με χρόνια με καιρούς… 🙂

    > lifewhispers, χμμ… ανησυχώ… είμαι τόσο διάφανος; 😉

    > Ναταλάκι, 🙂
    μη μου ταράζεις τ’ όνειρο,
    που προσπαθώ να ζήσω
    που ίδρωσα και μόχθησα
    για να το αποκτήσω.
    Η ζωή είναι μπελάς αγαπητή μου.. 🙂

Σχολιάστε

