Όυ γαρ μόνο το γήρας…

oldmen.jpg

Τρεις συνταξιούχοι στο καφενείο

Θανάσης . Αφηστε ρε παιδια δεν περιμενα οτι θα καταντησω έτσι.  Προχθές μου ζήτησε η εγγονή μου να την διαβασω και δεν εβλεπα τα γράμματα. Ποιος εγώ που κτύπαγα πουλί στα διακόσια μέτρα.

Κώστας .Που να δείτε τι έπαθα εγώ. Πήγα να δω ένα φίλο, τον Μήτσο που μένει στον πρώτο όροφο, μόνο δεκαεπτά σκαλοπάτια και φούσκωσα,. Ποιος εγώ που για προθέρμανση έτρεχα μαραθώνιο.

Πάνος. Και που να σας πω τι έχω πάθει εγώ. Προχθές ήρθε η Σβετλάνα να μου καθαρίσει το σπιτι. Ανέβηκε στην σκάλα , εγώ από κάτω κοίταζα Έχει ένα κωλο, κάτι πόδια και γαμώ . Την κατέβασα από την σκάλα, το ένα έφερε το άλλο και την πήδηξα. Όταν τελειώσαμε γυρνάει θυμωμένη και μου λεει.

– Αμάν κύριε Πάνος τρίτη φορά σήμερα , τι έχετε πάθει!

Είδατε ρε παιδιά, ΞΕΧΝΑΩ, ΞΕΧΝΑΩ.

11 Σχόλια

  1. Χαχαχα καλόοοοοοο αλλά το ήξερα 😛

    btw και εγώ ξεχνάω, το έπιασες το υπονοούμενο ε?οεο?

  2. Καλοό!
    Κι εγώ ξεχνάω πολύ,αλλά φταίει η χρήση των αναθεματισμένων κινητών…που μου έχει κάνει τη μνήμη ένα χάλι!
    Λες να φανεί και σε κάτι χρήσιμο αυτό;!!

  3. > greek history X, το ‘πιασα, το ‘πιασα.. 😉

    > Γλυκερία, ποιά είπαμε ότι είσαι; .. 😉

  4. Χεχεχεχε,ακου τι μου ειπε η περιπτερου!

    «Γερασα Νικουλα μου,παλια επιανα πουλια στον αερα,τωρα καθονται τα πουλια και δεν τα πιανω»

    αχχαχαχχαχααχααχχαα 🙂

  5. 😀 Καλό το έχω ακούσει!!! Ξέρω κι άλλο ένα να το γράψω..?Εχει κακή λεξούλα μέσα..sorry Sadmanivo!!

    Οι τρείς γέροι!!!

    Τρεις γέροι κάθονται στο παγκάκι και παραπονιούνται για το πόσο τρέμουν τα χέρια τους τώρα στα γεράματα.

    – Τα χέρια μου τρέμουν τόσο πολύ που σήμερα κόπηκα δέκα φορές στο ξύρισμα! λέει ο πρώτος.

    – Εμένα τα χέρια μου τρέμουν τόσο πολύ που όταν κούρευα το γκαζόν στον κήπο μου, έκοψα κατά λάθος και τις τριανταφυλλιές! λέει ο δεύτερος.

    – Τι λέτε ρε! Κάνει και ο τρίτος. Εμένα τα χέρια μου τρέμουν τόσο πολύ που καθώς ουρούσα το πρωί, έ**** τρεις φορές!!!

  6. Α, ρε παππούλη τσίφτη!
    Και πόσες γιαγιάδες θα λαχταρούσαν ένα… κλαράκι λησμονιάς, να΄ξερες!

  7. > Candys, αααα… άπελθε απ’ εμού το ποτήριον τούτο… 😆

    > Feggaroskoni, .. πού είναι η κακιά λεξούλα; Νο κομπρέντο. 🙂 Άσε που εμένα μου συμβαίνει κάθε μέρα.. 😉

    > Καπετάνισσα, καλώς τηνε την επίτιμη κουβανή 🙂 να ‘ναι μόνο γιαγιάδες λες; Γιατί εμείς οι καπνιστές, θα έχουμε πρόβλημα από τα 70 😉

  8. Ομοίως 3 γέροι συζητούν γιά ηλικία,αδυναμίες κλπ.Ο 1 όμως πιστεύει πως τώρα είναι πιό δυνατός.Οι άλλοι 2 τον κράζουν. Κι’αυτός γιά να τους πείσει:»Ρε σεις,όταν ήμουν νέος και μου σηκωνότανε,την έπιανα με δύο χέρια και πάλι δεν μπορούσα να την κουνήσω.
    Τώρα,μ’ένα χέρι,ότι θέλω την κάνω!!!

  9. juan loco χάου βέρυ νάϊς του σηη γιου… 😉
    .. να υποθέσω ότι το απόσπασμα είναι βιογραφικό, δηλαδή στο είπε ο πατέρας σου;

Σχολιάστε

