Το ερωτηματολογιο του Προυστ..

me.jpg

Καθυστερημένα (ως συνήθως) ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση του Shades, με επιφύλαξη γιατί αναρωτιέμαι τί μ@λ@κίες θα πετάξω πάλι…

(1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι..

ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ: Η ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΕΡΜΕΤΡΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

(2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί..ΣΥΝΗΘΩΣ, ΤΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ. ΣΠΑΝΙΩΣ, Η ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΖΩΗ
(3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια..ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΩ, ΕΧΕΙ 5.. ΟΧΙ, 10 ΛΕΠΤΑ.


(4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι..Η ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΟΥ ΦΥΣΗ. (ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗ)
(5) Το βασικό ελάττωμά σας..ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ (ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΚΑΣ).


(6) Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια..Σ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ
(7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο..

ΜΕ ΤΟΝ
ALEISTER CROWLEY
(8) Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα..ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΠΛΕΞ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ – ΑΤΥΧΩΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΨΗΝ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ


(9) Το αγαπημένο σας ταξίδι..
RIO … ΦΥΣΙΚΑ
(10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς..

ΠΟΛΛΟΙ, ΚΥΡΙΩΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

(11) Ποιαν αρετή εκτιμάτε σε έναν άντρα;ΤΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΝΑ ΤΗ ΖΕΙ ΟΛΟΨΥΧΑ


(12) … και σε μια γυναίκα;

ΤΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ, ΝΑ ΤΗ ΖΕΙ ΟΛΟΨΥΧΑ

(13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
(14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους..

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΝΤΟΥΣ

(15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε..Η ΒΙΒΛΟΣ. ΗΜΟΥΝ 11 ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ. ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΥΛΗ.


(16) Η ταινία που σας σημάδεψε..

ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟ ΟΥΛΕΣ.

(17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος..ΕΓΩ. (ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΚΑΡΡΙΕΡΑ ΜΟΥ)
(18) Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας..ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ (ΠΟΣΟΤΙΚΑ), ΤΟ ΟΤΙ ΖΩ ΑΚΟΜΑ (ΠΟΙΟΤΙΚΑ).


(19) Το αγαπημένο σας χρώμα..ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΦΟΥΞΙΑ
(20) Το αγαπημένο σας ποτό..ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΗΜΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ, ΤΟ ΚΟΚΤΑΙΗΛ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ: ΡΕΤΣΙΝΑ ΚΟΛΑ.


(21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ

(22) Τι απεχθάνεσθε περισσότερο από όλα;ΤΗΝ ΚΕΝΟΤΗΤΑ


(23) Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία..

ΝΑ ΞΟΔΕΥΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ (ΜΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ. ΜΕ ΜΑΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ;)


(24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας..ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ
(25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα..ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.


(26) Ποιο είναι το μόττο σας;

ΩΧ… ΠΑΛΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΚΑΝΑ.

(27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ

(28) Εάν συναντούσατε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΖΗΣΩ Ο,ΤΙ ΕΖΗΣΑ

(29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτόν τον καιρό;

ΕΧΩ ΛΑΛΗΣΕΙ, ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ.

Και με βαριά τη συνείδησή μου μεταφέρω την πρόσκληση στη Foulianna.. Αυτό είναι φιλότιμο κορίτσι, δε θα κάνει ένα μήνα να ανταποκριθεί… 😉

18 Σχόλια

  1. (Και ανταποκρίθηκε πάραυτα!!!)
    Μου άρεσαν όλα πααααάρα πολύ, αλλά αυτο με τον ALEISTER CROWLEY με έκανε να σκάσω στα γέλια!!! Κι ύστερα μας λες πως είσαι καλό παιδί!! 😛 😛 😛

  2. Μα τέτοια αμεσότητα! Ούτε οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι τόσο γρήγοροι 😉

  3. Α, και δεν κατάλαβα περί Άλιστερ… Γιατί δηλαδή, αυτός δεν ήταν καλό παιδί; Καρδιά μάλαμα. Και καλλιτέχνης περιοπής.

  4. το 16 μ’ έστειλε!
    στο 4 είδα εμένα…

    Καλημέρα, καλή βδομάδα!

  5. Ωχ πάλι μαλακία έκανες… χαχα

  6. Καλά ρε βρομιάρη δεν κάνεις ντούζ???
    Το 26 είναι το αγαπημένο όλων μας άσχετα ότι οι περισσότεροι το κρύβουμε!!!
    ..και η ρετσίνα κόλα ρε δεν πίνεται με τίποτα.. καλύτερα σκέτη..

  7. > argyrenia κάτω τα χέρια απ’ την παράνοια, είναι δική μου! Όσο για το 16, απ’ ότι καταλαβαίνω, όλοι μας είμαστε σινεφίλ (ή πατατοφίλ) 🙂

    > greek history x … συνηθισμένα τα βουνά απ’ τα χιόνια… 8)

    > Shades, όχι βέβαια, κάνω μπάνιο σε γαλόμελο, κάνει καλό στην επιδερμίδα μου! 😉 κι όσο για τη ρετσίνα κόλα, ε, είμαι lousy drinker.

    > Άπαντες, μου κάνει εντύπωση: κανείς δεν σχολιάζει το 28… Φαντάζομαι, από διακριτικότητα.. 🙄

  8. γιατί sad χρυσό μου, ξεκινάς ηλίθιος για να καταλήξεις σοφός. (ναι, είμαι θεά)
    shades συμφωνώ απόλυτα για τη ρετσίνα. (sad τι κόλα και χαζά? είσαι φλώρος?) Και μόνο γεωργιάδη, εννοείται.

  9. Για το 28??? Μα δεν τό ‘ξερες πως ο Θεός σπάει πλάκα??? Ή έχει πολύ χιούμορ – θεϊκό, που δεν το καταλαβαίνουμε οι απλοί θνητοί – ή απλώς δεν έχει καθόλου…
    και ναι, εισαι totally lousy drinker…xexe 😛

  10. @ osela δηλαδή εγώ που πίνω μόνο cola είμαι φλώρος;
    Τι «θεικές» αντιλήψεις είναι αυτές;

  11. (11) (12) to poly kynigi blaptei ;-P merikes fores ta pragmata kylun ki apo mona tus. let them roll.

  12. Σαντουλι μου!
    Μυστηριος οπως παντα 😉

  13. Volf, άλλο να πίνεις ΜΟΝΟ κολα.Respect. Αλλά, ρετσίνα με κόλα….γιακ!

  14. > osela, είσαι επιεικώς άγουστη 😉 μαλαματίνα ούμπερ άλες.. Οι άλλες, απλές οδοντόκρεμες.. 8)

    > foulianna, … νόμιζα ότι εγώ έχω θεϊκό χιούμορ… 🙄 αλλά του Θεού, δεν το καταλαβαίνω. Και λίγα για το τί drinker είμαι γιατί, νομίζω, τελευταία σας έχω βάλει όλους τα γυαλιά .. ή όχι; 8)

    > Volf, down boy, down! 🙂 Jesus, ούτε που το ξέρεις το κορίτσι…

    > Keim, αχ αυτές οι συμβουλές σου.. και συνήθως έχεις δίκιο γμτ… 🙂

    > Candys, ναι, μιλώ με γρίφους! Αλλά κι ο άλλος εγώ, κι αυτός με γρίφους μιλάει 😆

  15. Χα! Λες κι έχεις ΛΑΛΗΣΕΙ μονάχα εσύ.. Εγώ να δεις τί ωραία που λάλησα σήμερις, που ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ! Μα είναι σοβαροί οι άνθρωποι;;; Με το κερί θα γράφω από δω και στο εξής, όπως οι μεγάλοι κλασσικοί! #*@%!$ την τρέλα μου..

  16. > Αννίτα, σου παραθέτω ένα απόσπασμα από τα Πυθαγόρεια προβλήματα: Όταν ΔΕΗ = COSMOTE και το τρίγωνο έχει δύο γωνίες που ξεπερνούν τις 180 μοίρες, το τετράγωνο της ρίμας ισούται με την τριγωνική ρίζα του αρνητικού λογάριθμου της συνήθειας. 8)
    Ερώτηση: Τί το στραβό έχει το κερί;
    Κι άλλη ερώτηση: Buritos είναι οκ;
    Για τις απαντήσεις, Cosmopolitan σελίδα 69. 😉

  17. Ξέρει κανείς πόσα μπουκάλια παράγονται ετησίως μόνο από «Μαλαματίνα»;Βάλε «Γεωργιάδη»,»Κουρτάκη»,κλπ…
    Νερό,χρώμα και οινόπνευμα, αδέρφια.Δυστυχώς η Κανά πέφτει μακριά κι’ Αυτόν δεν τον βλέπω να ξανάρχεται…

  18. juan loco χάου βέρυ νάϊς του σηη γιου… 😉
    …και, μάστερ, μιλάς (κι εσύ) με γρίφους…

Σχολιάστε

