Νεόνυμφοι Διάλογοι

031031_mariage.gif

Ο Γιάννης κι η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα κι είναι ακόμα μες τα σιρόπια. Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με τους φίλους του. Οπότε ένα βράδυ λέει στην Eλένη

– Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με το Αντωνάκη και τον Κώστα για καμιά μπύρα.

Κι η Ελένη

– Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποια προτιμάς! Κι ανοίγει το ψυγείο και να σου μέσα καμιά δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές και ξένες

– Ναι, αλλά βρε καρδουλίτσα μου, στο μπαρ με την μπύρα μας τρώμε και κάτι.

– Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου; Ορίστε, διάλεξε τι προτιμάς! Και του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες να σου πέφτουνε τα σάλια, τι καπνιστά, τι σολομούς, τι χαβιάρια, τι όλα τα είδη τυριών, τι τα καλύτερα είδη αλλαντικών .

– Ναι, αλλά βρε γλυκουλίνι μου, στο μπαρ τη μπύρα την πίνουμε σε παγωμένα ποτήρια

– Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποιο προτιμάς! κι ανοίγει την κατάψυξη και νασου όλα τα είδη ποτηριών μπύρας παγωμένα !

– Ναι, αλλά βρε κατσαριδάκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε τη μπύρα μας λέμε και καμιά βρωμοκουβέντα!

– Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου; Πιες λοιπόν τη γαμημένη τη μπύρα σου, φάε τους γαμημένους μεζέδες σου και κοψ’ τις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά.  Τό πιασες καριόλη;

17 Σχόλια

  1. Ετσι ειναι, ουτε τους φιλους δεν μπορεις να δεις

  2. > Wrath, από πρώτο χέρι ή εξ ακοής;

  3. Κι εγώ φρέσκια είμαι στο γάμο αλλά δεν κάνω τέτοια:)
    Το πολύ πολύ να βγω και εγώ με καμιά φίλη για μπύρα.
    Μία σου και μία μου,που λέει και το τραγούδι

  4. απο πρωτο χερι αλλα στο πιο μαζεμενο και αρκετα εξασθενημενο πια

  5. > roidis, χε- στο τετράγωνο.. 😀

    > vany, σωστήηηη…. 8)

    > Candys, για ανέκδοτο όμως, καλό ήταν, ε; 😉

    > Wrath, κάθε φέτος και καλύτερα, ε; 🙂

  6. Γελάω ασύστολα αυτήν την στιγμή…αλλά το υπογράφω πως ο γάμος δεν είναι έτσι. Ετσι καταντάει. Μια ανύμφευτη…

  7. Γλυκο μου Σαντουλι…
    Για ανεκδοτο μια χαρα αλλα…ελα που το συνανταμε συχνα! 😉

  8. Πλακίτσα έχει.. αλλά βρε αδερφέ αν έχεις όλα αυτά και δεν έχεις και μια Ρωσίδα απέναντί σου δεν κατεβαίνει η μπύρα με τίποτα…

  9. Εγώ παιδιά, μια χαρά την βρίσκω την Ελενίτσα.

    Sad, έκανα την ρύθμιση για τα commnts

  10. Καλημέρα..μου έφτιαξες τη διάθεση διαβάζοντας το..χιχι
    Αν και πρίν λίγες μέρες το είδα live το σκετσάκι στη tv στην εκπομπή με τον «Γιάννη τον Όμορφο»

  11. Παιδιά, χαίρομαι που σας ξαναβλέπω. Πάλι χάθηκα σε δραστηριότητες..

    > Κατερίνα, ο γάμος είναι σαν τα δακτυλικά αποτυπώματα. Ο καθένας έχει διαφορετικά από τους άλλους. Η ώρα η καλή 😉

    > Candys, ναι, αλλά όλο και λιγότερο συχνά από προηγούμενες εποχές.. Αυτό είναι αισιόδοξο.. 🙂

    > Shades, (are you back?) Αν δεν κατεβαίνει, δοκίμασες ωτορινολαρυγγολόγο; Μερικές φορές, η λύση είναι πιο .. κυριολεκτική απ’ όσο φανταζόμαστε. 🙂

    > Osela, κι εγώ μια χαρά τη βρίσκω, όσον αφορά στο χιούμορ και την αντίληψη. Στα πολιτικά φρονήματα όμως, συκώνει συζήτηση.. 8)

    > Danai, πες τα χρυσόστομη! Έξω από το δίκτυο με κράζουνε λέει γιατί είναι ξενέρωτα τα ανέκδοτα που ανεβάζω.. Καλημέρα 🙂

  12. 🙂

    υπέρ του γάμου λοιπόν ή κατά;

    μου έφτιαξες το κέφι, χαχα

  13. Καλό είναι να μην είναι κολλημένα τα ζευγάρια μεταξύ τους , για να μπορεί να ανανεώνεται η σχέση τους ! Άλλο βέβαια να βγεις με φίλους και άλλο …να πας γυρεύοντας !

  14. > argyrenia, υπέρ, με τις σωστές προϋποθέσεις. 🙂

    > imikrimarika, έτσι, σωστά τα λες. Άλλο ελευθερία, άλλο ασυδοσία. Άλλο εμπιστοσύνη, άλλο αφέλεια. Άλλο Κοζάνη, άλλο Κουάλα Λουμπούρ. 😉

  15. Καλό και …διδακτικό! 🙂

Σχολιάστε

