Τρελ(λ)ός

Ο Νους, θάλασσα που δεν αρνιέται κανένα ποτάμι…

 fool1a.jpg

Απόψε είμαι διπλά ευτυχισμένος, γιατί το άρωμά σου ανακατεύτηκε με τα στιχάκια της παρέας σε ένα υπέροχο – παράλογο τανγκό μιας ετεροχρονισμένης κοινωνίας. Γι’ αυτό και είμαι …

Τρελλός δεν είναι εκείνος νε, που αδίκησε η φύση,

τρελλός ειν’ τούτος που μετρά Ανατολή και Δύση.

Τρελλός δεν είναι που έστερξε να σβήσουνε τ’ αστέρια,

τρελλός όποιος σταυρώθηκε, δίχως καρφιά στα χέρια.

Τρελλός δεν είναι που κρατά του ρολογιού τους δείκτες,

τρελλός αυτός που ξαγρυπνά στις παιδικές του νύχτες.

Τρελλός γιατί βολεύτηκε κι έγειρε να πλαγιάσει,

τρελλός κι αυτός που θέλησε εσένα ν’ αγκαλιάσει.

Τρελλός με πίστη κι όραμα κι αγάπη στην πατρίδα,

τρελλός κι αυτός που βάφτισε τη μοναξιά ελπίδα.

Τρελλός είναι που έφτασε μια τρίχα απ’ τη σοφία,

τρελλός που δεν εδιάβασε ποτέ φιλοσοφία.

Τρελλός είναι που ντύνεται μονάχα με κουρέλια,

τρελλός που θέλει γύρω του να είναι όλα τέλεια.

Τρελλός ποτέ δε νοιάστηκε στης μέρας του τη χάση,

τρελλός που τρέχει συνεχώς, τα πάντα να προφτάσει.

Τρελλός τα πάθη του θωρεί μέσ’ τη μικρή οθόνη,

τρελλός κι εκείνος που φυλά τ’ απάτητο το χιόνι.

Τρελλός αυτός που κουβαλά στην πλάτη ένα αμόνι,

τρελλός που σαν αγάπη του, το μίσος μας βιώνει.

Τρελλός όποιος ακροβατεί δίχως να έχει δίχτυα,

τρελλός όπου ζωγράφιζε φεγγάρια για τη νύχτα.

Τρελλός σε βράχο έσπειρε κι ήθελε να καρπίσει,

τρελλός που θέλει τις ψυχές λουλούδια να γεμίσει.

Τρελλός ένα χαμόγελο γυρνά και ζητιανεύει,

τρελλός που στον παράδεισο, την κόλαση γυρεύει.

by Don Juan Loco

Don Juan, σε ευχαριστώ για το πόνημα και αναρωτιέμαι, για μένα το ‘γραψες ή για σένα;

18 Σχόλια

  1. Γι’ αυτήν την ‘τρίχα απ’ τη σοφία’, θε να πιω εις την υγειά σου μία κι άλλη μία για τον Don Juan Loco 🙂

    Κι αν ευνουχισμένους Δον Κιχώτες
    στο διάβα μου, με αφέλεια προσπερνώ επιδεικτικά,
    τον Τρελό της τράπουλας εγώ θ’ ακολουθήσω, -χα!-
    χτυπώντας στο χώμα ρυθμικά,
    δυο γυάλινα γοβάκια.

  2. Ωραίο,sadmanino.
    (Kάποτε άκουσα να χαρακτηρίζουν τρελλό-και σοβαρολογούσαν-έναν πολύ καλό μου φίλο.Μου έχει μείνει ακόμα…πίκρα.Ο άνθρωπος απλώς ανήκει στα μεγαλύτερα μυαλά του κόσμου μας(είχα την τύχη,ναι)και δεν τον καταλάβαινε κανείς-όταν έκανε το λάθος και ξεχνιόταν και μίλαγε!Ζει στο εξωτερικό,είναι καθηγητής Πανεπιστημίου,έχει φυσικά πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης κατά ΜENSA και ΝΑSA,και θέλω να του αφιερώσω αυτό το συμπαθέστατο…πόνημα.Θα στο πάρω.
    «Όποιος ζει χωρίς τρέλλες,δεν είναι και τόσο φρόνιμος όσο νομίζει»
    ΛΑΡΟΣΦΟΥΚΩ.
    …πάντως κι εγώ τρελλή λες να είμαι «που τα θέλω όλα τέλεια»;
    Μ΄αρέσει που ρωτάω κιόλας!! φιλιά βρε!

  3. > Αννίτα, στην υγειά σου, κι ανταποδίδω την πρόποση με τους 2 τελευταίους στίχους.. 8)
    Κι αν ακολουθήσεις τον Τρελό, keep in mind, ακόμη δε γνωρίζουμε αν μ’ αφέλεια πέφτει στο γκρεμό ή αν χαμογελά γνωρίζοντας μιαν άλλη πραγματικότητα που έχει χαράξει μονοπάτι αόρατο πάνω απ’ το χάσμα..

    > Γλυκερία, δεν πιστεύω να μιλάς για τον … (να τα πούμε από κοντά), έχει πλάκα! Τέσπα. Οι τελειομανείς, μιλάω εκ (πικρής) πείρας, δεν είναι τρελλοί, είναι ΘΕΟΤΡΕΛΛΟΙ! 😉 κι εγώ, τέτοια περίπτωση είμαι, και βλέπεις τι τραβάω στη ζωή μου, χρόνια τώρα…

    > MåvяiÐåliå, ζαμάν φου γαλλικά, or spanish, therefore, the answer in ελληνίκος. Don Juan Loco ιζ ε φρεντ οφ μάιν, βέεερυ σπέσιαλ, πως λέμε Don Perignon, τρομερά ευαίσθητος και γάτος. Και λίγα ειναι… (εντάξει Χουανίτο, ή να πω κι άλλα;) .. Ανάμεσα στ’ άλλα, είναι και στιχουργός. Ελπίζω να δείτε και άλλα δείγματα γραφής, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠ’ ΑΥΤΟΝ, σύντομα.

    > Candys, άσε δε λέω τίποτα. Τύφλα να ‘χει ο Αλαίν στα νιάτα του… 😉

  4. Εγω φίλε μου, σου αφήνω ενα αθάνατο παλιό τραγουδάκι…

    Εγώ τρελάθηκα
    Μανώλης Αγγελόπουλος

    Εγώ τρελλάθηκα
    τι με κοιτάτε και απορείτε
    την λογική σας άφησα
    στον κόσμο αυτόν
    την άκρια εσείς να βρείτε.

    Εγώ τρελλάθηκα
    άστε με τώρα μόνο
    δεν θα ξαναγυρίσω πια
    στου γνωστικού τον πόνο.

    Καλύτερα να ‘μαι τρελλός
    τρελλός κι ευτυχισμένος
    παρα να είμαι γνωστικός
    να ‘μαι δυστυχισμένος.
    Καλύτερα να ‘μαι τρελλός
    τρελλός κι ευτυχισμένος
    παρα να είμαι γνωστικός
    να ‘μαι δυστυχισμένος.

    Εγώ τρελλάθηκα
    πάω και δεν γυρίζω
    τον κόσμο τον δικό σας
    εγώ σας τον χαρίζω.

  5. Ασ τον τρελό στην τρέλα του!!!!!!!!!!!

  6. Με γειά τα χρώματα λοιπόν και καλές Ανοιξιάτικες και τρελλαμένες βόλτες :))

  7. Για μένα το έγραψε….
    Δική μου η κάρτα…. κι ας έχει κίτρινο….

  8. Και κατι που δεν ειναι δικο μου:

    Τρελός είναι εκείνος που ακόμα εμπιστεύεται. Τρελός είναι εκείνος που ακόμα εμπιστεύεται παρ’ όλες τις εμπειρίες του. Τον εξαπατάς και σε εμπιστεύεται. Τον εξαπατάς ξανά και σε εμπιστεύεται. Τον εξαπατάς και πάλι κι εκείνος σε εμπιστεύεται. Τότε λες ότι είναι ανόητος, δεν μαθαίνει. Η εμπιστοσύνη του όμως είναι τεράστια. Η εμπιστοσύνη του είναι τόσο αγνή, που κανείς δεν μπορεί να τη φθείρει. Να είσαι τρελός, με την έννοια του Ταό, με την έννοια του Ζεν. Μην προσπαθείς να χτίσεις γύρω σου ένα τείχος γνώσης. Όποια εμπειρία και να σου έρθει, άσε την να συμβεί και μετά άσε την να φύγει. Συνέχισε να καθαρίζεις το νου σου διαρκώς. Συνέχισε να πεθαίνεις στο παρελθόν, ώστε να παραμένεις στο παρόν, εδώ και τώρα, σαν νεογέννητο μωρό. Στην αρχή θα είναι πολύ δύσκολο. Ο κόσμος θα αρχίσει να σε εκμεταλλεύεται…. Άφησέ τους, τους δύστυχους! Ακόμα κι αν σε ξεγελάσουν και σε εξαπατήσουν και σε κλέψουν, άφησέ το να συμβεί, γιατί εκείνο που είναι στ’ αλήθεια δικό σου δεν μπορούν να σου το κλέψουν. Εκείνο που είναι στ’ αλήθεια δικό σου, κανείς δεν μπορεί να στο κλέψει. Και κάθε φορά που δεν επιτρέπεις στις περιστάσεις να σε φθείρουν, η ευκαιρία αυτή θα γίνεται ενοποίηση μέσα σου. Η ψυχή σου θα αποκρυσταλλώνεται περισσότερο.

    Osho Dang Dang Doko Dang Κεφάλαιο 2

  9. Ο αγαπημένος μου όλων ever!! ΟSHO!! Μπράβο στη foulianna.

  10. τρελλός ή παληκάρι;;;
    έλα ντε…

    την καληνύχτα μου…

  11. > Φεγγαρόσκονη, αχ αυτά τα τραγουδάκια σου.. Πού τα βρίσκεις; 🙂

    > Dalia, παρατηρώ ότι τελευταία δε μου μιλάς… ; ! 8)

    > Χνουδάκι, με πόσα «Λ» γράφεται το «έχω λαλήσει;» .. 😉

    > Shades, πολύ αληθινό για να ‘ναι όμορφο, αλλά πάλι, εσύ είσαι ισορροπημένος, όχι σαν κάτι άλλους… 😉

    > Ναταλάκι, όχι κούκλα μου, άστο κάτω! Για μένα είναι αυτό.. 🙂

    > Foulianna, πόσες φορές να πεθάνω, μου λες; Κουράστηκα, γέρος άνθρωπος είμαι.. 🙂

    > Γλυκερία, κι εσύ τέκνον Γλ-ούτε; 😉

    > Soul, κάθε τι τρελλό έχει μια ομορφιά.. νομίζω.. 🙂

    > Candys, έχεις ένα γούστο για ακρότητες, μήπως;… EXTREME SPORTS; 😉

    > Γιώργο, τυρελλός σου λέω, τα παληκάρια δεν υπάρχουν πια.. 🙂

  12. με καμιά δεκαριά στα σίγουρα 😉

  13. Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει.

    Καλησπέρα και τα σέβη μου 🙂

Σχολιάστε

