Ανανέωση -τώρα!

27063ziv06idnx3.gif

Το πρώτο βήμα για την πολυπόθητη και αναγκαία αναγέννηση έγινε. Αισθητικά, μια και βαρέθηκα το μαύρο. Άνοιξη μπήκε άλλωστε, καλό είναι να είμαστε fit στις εποχές.

Μα το look δεν είναι το μόνο που αλλάζει. Με μεγάλη μου χαρά αναγγέλω την έναρξη της συμμετοχής και άλλων προσώπων στο Tempe Terra. Το νέο αίμα θα συνεισφέρει σε τομείς που ο Sadmanivo δεν μπορεί να δραστηριοποιηθεί. Για παράδειγμα, ο LFT θα καλύψει το πρωτάθλημα F1 με συνέπεια και ζήλο γεννίτσαρου. Ήδη το πρώτο post έχει κάνει μερικούς γύρους.

Επιπλέον, επειδή το πρόγραμμά μου έχει επιβαρυνθεί λίγο μετά το Πάσχα, μερικές φορές θα με αναπληρώνει ο Volf, με τον οποίον έχουμε αρκετά κοινά στο ύφος μα και ορισμένες διαφορές. Θα έχετε την ευκαιρία να τις σκιαγραφήσετε μόνοι σας, ας μην τα λέμε όλα.

Αυτά προς το παρόν, θα έχουμε και άλλα σύντομα.

25 Σχόλια

  1. Σουπεεεεεερ!!! 🙂

    Το αλλο ηταν πολυ σκοτεινο!!

    Καλο σ/κ Σαντακο!

  2. Πωπω!! Με το καλό!!!
    🙂

  3. Εεε, για να πω τη ‘μαύρη’ αλήθεια μου, το είχα συνηθίσει
    το παλιό μπλογκοσπιτάκι σου.. όμως είμαι σίγουρη ότι κι αυτό,
    θα μου γίνει μια ‘κακιά’ συνήθεια 😉
    Μπαίνω λοιπόν με το δεξί κι ας μην έχεις στρώσει κόκκινο χαλί
    -ούτε καν μια μοκέτα, βρε παιδί- και λέω να λερώσω τους κάτασπρους τοίχους σου με σπρέυ, γράφοντας ΜΕ ΓΕΙΑ!!!
    Φυσικά, δεν ήρθα με άδεια χέρια.. έφερα και γλάστρα φοινικόδεντρο..
    και ματσάκι από κινέζικα μπαμπού της τύχης (φενγκ σούι,ντίαρ)..
    και μερικά ταπεράκια με σπανακόπιτα, που τόσο σου αρέσει..
    γιάμι γιαμ 😀

  4. ΦΩΣ! ΦΩΣ! ΦΥΣΗ!
    YES!!! YES!!! YES!!!
    Tο στοιχείο μου! Και Ελληνοσημαιοστολισμένο… ή κάνουν Ελληνικές ρίγες τα μάτια μου…απ’τη χαρά μου;

  5. Βλέπω ενδιαφέρουσες αλλαγές!!!
    Νέο λουκ νέο αίμα.. συνέχισε.

  6. Με γεια την διαθεση

  7. Μια χαρα το βρίσκω το νεο λουκ! Ωραιο το φώς!
    🙂

  8. Τώρα που επανήλθα, ναι, μπορώ να πω ότι έχω αρχίσει και συνηθίζω
    το νέο σου ντεκόρ..
    Και πρέπει να ομολογήσω ότι ‘το κλειδί του Ρα’ -για το ευρύ κοινό ανκχ- άνω δεξιά, μου έφερε στο μυαλό πολλά παλιά και, όχι ακριβώς ξεχασμένα, μα μμ ναι.. σχεδόν παραμελημένα.

  9. Όμορφο και ξεκούραστο!
    Μπράβο!

  10. Ααααααα πολύ ωραία. Από το άκρο του μαύρου στο άσπρο.
    Μπράβο…. Δηλαδή μιλάμε πλέον για επιτελείο!

  11. Επιτέλους και λίγο φως….να ξεκουράζουμε τα ματάκια μας!

  12. Εμένα πολύ με αγριύει η κυρία εκεί ψηλά με τα γατίσια μάτια..

  13. Έχεις δίκιο Κατερίνα και μένα με κάνει και αισθάνομαι…κάπως…

  14. Όμορφο και λαμπερό.
    Τώρα πρόσεχε μη σε πιάσει καμιά άλλη μανία κι αρχίσεις να σκέφτεσαι κουρτίνες και παντζούρια.

  15. > Candy s, έτσι είναι η ζωή.. τη νύχτα διαδέχεται η μέρα και τον χειμώνα το καλοκαίρι. Καλή η αλλαγή, κι εννοώ όχι μόνο το CSS lay out.. 😉

    > Breezaki, μερσί. Αν και, δεν έκανα όσα ήθελα, όπως ακριβώς τα ήθελα. 😦

    > Αννίτα, τι ωραία δωράκια είναι αυτά! Ευχαριστώ, αλλά… πού είναι η σπανακόπιτα; Όχι μόνο στα λόγια… 😉

    > Γλυκερία, μα τόοοσοοο φωτεινός τύπος είσαι; Και τα σκοτάδια της ψυχής, μόνο δαίμονες κρύβουν; Δεν έχει θησαυρούς εκεί κάτω στα μπουντρούμια;… 🙂

    > Shades, νέο αίμα, γιαμ γιαμ… Μι, κρυφοβαμπίρος. Thanks. 🙂

    > Wrath, ο λύκος αλλάζει το δέρμα, τη φύση του όχι 😉

    > Openminded, καλώς τον! Ένα φρεσκάρισμα που και που είναι must. 🙂

  16. > Αννίτα, πότε πρόλαβες να τα ξεχάσεις / παραμελήσεις; Χε χε.. 😉

    > MåvяiÐåliå, ναι, είναι ξεκούραστο.. Ευχαριστώ, να σε βλέπουμε.. 🙂

    > druqbar, κι ο Χριστός δεν πολυγούσταρε τη μετριότητα.. λένε. Κι όσο για το επιτελείο, ε, κάτσε να το δούμε πρώτα.. 🙂

    > mikrimarika (κ’ Κατερινάκι), ωραίο το ανοικτό χρώμα, θενκς. Μα η κυρία επάνω είναι όλα τα λεφτά. Εμένα δε με αγριεύει, με φτιάχνει και πολύ μάλιστα. 😉 (και που να δείτε και τα δοντάκια της!)

    > Keimάκο, κάλλιο αργά… κι οι χελώνες έχουν ψυχή.

    > Τσαλίμι, μέσα στο μυαλό μου είσαι… κι αναρωτιόμουνα, πώς θα γίνει να βάλω grafiti πλαγίως; … 🙂

    > Sadmanivo, εεε.. αυτό είναι εγώ… άκυρο.. θέλω κι άλλο καφέ.. 😉

  17. Ξέρεις Sad διαβάζω αρκετό καιρό τα posts σου. Πάντοτε είναι ενδιαφέροντα όμως με κάνουν και νιώθω αντιφατικά συναισθήματα, κάποια τα διαβάζω πολύ ευχάριστα , κάποια άλλα νιώθω ότι βγάζουν κάποια μορφή απροσδιόριστης επιθετικότητας και νιώθω ότι δεν θέλω να συνεχίζω να τα διαβάζω .Νιώθω ώρες ώρες ότι είσαι δύο πρόσωπα και τη μια εμφανίζεις το ένα και τη μια εμφανίζεις το άλλο.Μερικές φορές αναρωτιέμαι να διαβάσω το καινούργιο post ή να μη το διαβάσω.Δεν είναι απαραίτητα ακριβώς αυτό που λες αλλά περισσότερο αυτό που δεν λες. Οι παρατηρήσεις μου είναι καλοπροαίρετες. Ίσως αυτό που νιώθω να μην έχει σχέση με αυτό που θες να πεις εσύ αλλά με βιώματα δικά μου..δεν ξέρω…πάντα ήμουν πολύ ευαίσθητη σε ορισμένα θέματα…εκεί που άλλοι δεν έβλεπαν ή δεν ένιωθαν απολύτως τίποτα εγώ ένιωθα κάτι χαρούμενο ή κάτι δυσάρεστο.
    Όταν ήμουν έγκυος στη πρώτη μου τη κόρη , πήγα σ’ένα χωριό συγγενών και ξάπλωσα το μεσημέρι στο πάνω όροφο, ε δε κάθησα πολύ .Σαν να ένιωθα ότι με έδιωχνε θυμωμένος ο παπούς που ζούσε κάποτε στο σπίτι αυτό , ήταν πολύ έντονο συναίσθημα, φυσικά δεν είπα τίποτα στους ανθρώπους…γι’αυτό σου λέω μην παρεξηγείς αυτά που σου λέω …απλώς ήθελα να στο εκφράσω…

  18. Σσσσ! Μη φωνάζεις! 😕 Γμτ, με πήρες χαμπάρι… Αχ, τι να κάνω τώρα, να σβήσω το σχόλιο (που δεν το θεωρώ σωστό) ή να ετοιμαστώ για το ίδρυμα; 🙄
    Σοβαρά τώρα, έχεις δίκιο. Έχω αρκετή μισοκρυμμένη ένταση και πλάγια επιθετικότητα. Ίσως και να είμαι δύο πρόσωπα… Οπωσδήποτε, δεν έχω βρει ακόμη τις ισορροπίες μου, ούτε στο blog, ούτε στην προσωπική μου ζωή..
    Τι να σου πω, αν κάτι δε σε ευχαριστεί, δε χρειάζεται και να το κάνεις… 🙂

  19. Και μένα με κάνει να αισθάνομαι αποστροφή η κυρία πάνω,αλλά χάριν ευγενείας-προσποίησης,δεν το εξέφρασα χτες.Το λέω σήμερα,γιατί βλέπω ότι το γούστο μου έχει συμμάχους,μήπως και τη βγάλεις την αγριόφατσα!
    (Δικοό σου είναι το blog,το ξέρω!)

    Δεν κατάλαβα τι εννοείς σ’αυτό που μου απάντησες για σκοτάδια της ψυχής και άλλα φρίκουλα…sorry!
    και ΝΑΙ,είμαι φωτεινό πλάσμα,κι αν δε σας αρέσει το φως,την κάνω!!Ελληνίδα είμαι!!

    ΕΛ=ΦΩς για όσους δε γνωρίζουν την ετυμολογική σημασία της λέξης ΕΛΛΑΔΑ.

    ‘ΕΛΛΗΝΕς= ΦΩΤΙΣΜΈΝΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ.Κι αν είναι κι ένας αλλοδαπός φωτισμένος,Έλληνας είναι και δεν το γνωρίζει.Ελπίζω να γίνομαι κατανοητή,μην παρεξηγηθώ.

  20. Γλυκερία, καλύτερα να σου απαντήσω σ’ αυτό με άλλο τρόπο, αλλά αύριο. Τώρα, για την κούκλα στο header, μην κάνεις έτσι, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εμένα μ’ αρέσει. Ίσως σε λίγες βδομάδες να τη βαρεθώ και να την πετάξω σα πουκάμισο 😉 Αλλά θα βάλω άλλη, πιο gothic 🙂 Φιλάκια

  21. Sad καλή σου μέρα και πάλι . Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.Δεν σου ζητώ να κάνεις απολύτως τίποτα. Απλώς εγώ ήθελα εδώ και καιρό να σου μιλήσω για αυτή τη δυσφορία , αισθάνομαι καλύτερα που σου το είπα. Ελπίζω να μην σε έκανα εσένα να αισθανθείς χειρότερα.Φυσικά και δεν θα βγάλεις τη κυρία από τη θέση της, βρίσκεται στο σπίτι της άλλωστε, δεν ήρθαν τα άγρια για να διώξουν τα ήμερα. Σ’ευχαριστώ Sad .Νάσαι καλά.Δεν με πειράζει άμα θες να σβήσεις το σχόλιο, εμένα μ ‘ενδιέφερε να σου το πω!Φιλιά.

  22. mikrimarika, δεν είδα ακόμη κανένα σχόλιο που να σκεφτώ σοβαρά να το σβήσω. 🙂 Και εκτιμώ την αμεσότητά σου αν και, είμαι σίγουρος πως αρκετοί δεν την προσλαμβάνουν καλά.
    Τώρα, ποιός είναι ο άγριος και ποιός ο ήμερος, … lol

  23. Καλύτερα να εκφράζετε κανείς παρά να σιωπά!Ο καθένας ας σκέφτεται ότι νομίζει, δεν θα του το απαγορέψουμε.Άλλωστε ο λόγος υπάρχει και για να διαφωνούμε , όχι μόνο για να συμφωνούμε !Καλύτερα μισή αλήθεια κι ας μη μας αρέσει παρά χίλια ψέμματα.Εκτιμώ τη διάθεση σου για διάλογο όπου εκφράζονται όλες οι σκέψεις , αρεστές ή όχι.Δεν μπορώ να πω ότι αυτή τη διάθεση για ουσιαστικό διάλογο τη συναντώ πολύ συχνά και πολύ περισσότερο την αποδοχή κριτικής …Σ’ευχαριστώ και πάλι και χαίρομαι να συζητώ ουσιαστικά μαζί σου…

  24. OK λοιπόν, it’s a deal mikrimarika 🙂

Σχολιάστε

