Τέρμα η σοβαρότητα ;)

bull-dog.jpg

Αρκετά με την ενδοστρέφεια, τα κείμενα, τις αυτοψυχολογαναλύσεις και τις αξιοθρήνητες προσπάθειές μου με την «ποίηση». Μπούχτισα πια.

Αρκετά δοκίμασα την υπομονή σας μαζί μου, σας αναγνωρίζω γκάντια υπομονή και ανοχή και σας αποδεσμεύω με άριστα! Στη ζωή χρειάζεται γέλιο και χαρά.

Χώρια που, τόσες μέρες ενδοσκόπηση χωρίς ενημέρωση για τα κοινωνικά, βρέθηκα στα όρια της μετάλλαξής μου σε σύγχρονο υβριδίωμα ανάμεσα στον Πόε και τον Ροβινσώνα Κρούσο. Φρίκη, ε;

Πάω για ούζα λοιπόν κι αν δεν διαλυθώ στην αλκοόλη, τα λέμε αργότερα!

smilie.jpg

15 Σχόλια

  1. Τουρουλού τουρουλού,
    σούμπι ντούμπι ντου 🙂

  2. αυτό είναι. εύχομαι να διαλυθείς στην αλκοόλη. το ούζο και η παρέα μου λείπουν εδώ στα ξένα.

  3. Κάπως έτσι σε φανταζόμουν SAD!!!!!

  4. Σου εύχομαι να περάσεις ανέμελα.. σαν το ποστ σου.

  5. άντε να τσουγκρίσουμε το ποτηράκι…
    😉

  6. καλη επιτυχια…
    αν το πετυχεις πες το και σε μας!
    🙂

  7. > Αννίτα, ακριβώς! Από τα πιο ακριβοδίκαια σχόλια που έχω πάρει, αντάξια της μενταλιτέ και του ύφους μου.. 🙂

    > roidis, απέτυχα! Μετά από διαδοχικές μονομαχίες με ένα τεταρτάκι τσίπουρο, ένα μπουκάλι μαλαματίνα και ένα μπουκάλι Αθήρι, ήμουν ακόμη όρθιος. Όταν θέλεις να γίνεις χώμα γμτ δε γίνεται, κι άλλες φορές με ένα σφηνάκι χάνεις τον κόσμο… 😉 Next time θα πιω ένα ποτηράκι στην επιστροφή σου και μια μεγάλη παρέα.

    > imikrimarika, αντιλαμβάνομαι ότι διακρίνεις πάντα την θετική πλευρά των πραγμάτων.. Να σαι καλά 🙂

    > Shades, η ευχή σου έπιασε! Δεν ρίχνεις και μία ακόμα για τζακ ποτ στο joker; 😉

    > esta, όποτε θέλεις… πρωί, μεσημέρι, βράδυ, 24/7 🙂

    > Βασιλική, δεν έχω παράπονο 😉

  8. για ποιο πραγμα δεν εχετε παραπονο;;;;

  9. χαλαρά!!!!

  10. Δυστυχώς οι ευχές μου πιάνουν μόνο για μικρές ευχάριστες στιγμές!!!

  11. > Βασιλική, μα φυσικά για την επιτυχία.. Στο κάτω κάτω πόσο δύσκολο είναι να γίνεις λιάρδα; 😉

    > breezaki, πιο χαλαρά δε γίνεται, πίστεψέ με… 8)

    > Shades, το ‘ξερα ότι κάπου θα σκάλωνε… 😦

  12. Κι εγώ που παλεύω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να είμαι σοβαρή (ανεπιτυχώς) τι να κάνω; Τι παραδείγματα είναι αυτά που μεταφέρεις! Και δεν μου αρέσει και το ούζο…

  13. Κατερίνα, τσίπουρο ήταν τελικά, και ρετσίνα, και κρασί … κι αν δεν μας σταματούσαν θα αρχίζαμε και τα ουίσκια… Είμαι κατά του αλκοολισμού, αλλά υπέρ του αλκοόλ 😉
    Μην πολυπαλεύεις, μη σου γίνει συνήθεια και 15 χρόνια μετά χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.

  14. Φτου σου βρε!
    Ούτε να κεράσεις δεν είπες!!!!

  15. ΓΜΣ ΤΑ! Πήγα για μαλλί κι έγινα γουλί… Άμα έχει κάλο ο άνθρωπος (blogger εννοώ) χαϊρι δεν έχει… 😦

Σχολιάστε

