Μινοράκι

6566_s.jpg

Σ’ ένα μινοράκι σ’ έβαλα κρυφά

πάλι η μουσική θα κάνει θαύματα

γιατί σε θέλω.

Της ψυχής μου ο ήχος είν’ αυτός που ακούς

σε παραπλανώ με στίχους ψεύτικους

γιατί σε θέλω.

 

Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου

σε γνωρίζει ο πόνος κι έρχεται κοντά σου

ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου

κι έτσι κάνεις κουράγιο

και τραγούδι άγιο.

 

Το τραγούδι μου γλυκό λυπητερό

καρυάτιδα να γίνω δε μπορώ

για να με θέλεις.

 Μια φωτογραφία μου παλιά κρατάς

δεν της μοιάζω πια γι’ αυτό δε μ’ αγαπάς

αχ… δε με θέλεις.

 

Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου

σε γνωρίζει ο πόνος κι έρχεται κοντά σου

ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου

κι έτσι κάνεις κουράγιο

και τραγούδι άγιο.

 

Χίλιες νύχτες κι άλλες τόσες σ’ αγαπώ

με θυμό με τρέλα με παράπονο

πόσο σε θέλω.

Μεσ’ το μινοράκι κρύφτηκα κι εγώ

στης μειοψηφίας το μικρόκοσμο

γιατί σε θέλω.

 

Έτσι βγαίνουν τα τραγούδια μάτια μου

σε γνωρίζει ο πόνος κι έρχεται κοντά σου

ακουμπάει το χέρι πάνω στα μαλλιά σου

κι έτσι κάνεις κουράγιο

και τραγούδι άγιο.

5 Σχόλια

  1. Όπου μουσική,stop εγώ!

  2. LOL… Ατύχησες αγαπητή μου, εδώ δεν έχει αρχεία μουσικής… 🙂

  3. Το τραγούδησα μόνη μου στίχο στίχο…μια χαρά!

  4. Αλίμονο. Να είμαστε άραγε τυχεροί και να το ‘χεις γράψει και σε mp3; Ή θα το ακούσουμε live κατά το Άγιο Πάσχα που θα συγκλίνουμε στην αναβαθμισμένη πλατεία; 😀

  5. ΧΑ ΧΑ ΧΑ! Άντε,μάλλον θα σταθείς «τυχερός» ως ακροατής!

Σχολιάστε

