Αχ αυτή η ζωή..

Εντυπώσεις, σε δύο μέρη (θα μου γίνει συνήθεια ο διχασμός)

Α’ 01-ungry.jpg

Κατά τις 9 το βράδυ σήμερα γύρναγα στο σπίτι από τη δουλειά. Στην Εγνατία, στο συντριβάνι, πέφτω σε κάτι σαν πορεία (δεν μπορούσα να δω καλά γιατί μπροστά υπήρχαν αυτοκίνητα που κόρναραν) και φαντάζομαι ότι το μεγάλο πανηγύρι της «παιδείας» καλά κρατεί… Για να μην καθυστερήσω την ήδη καθυστερημένη επιστροφή στο σπίτι, κόβω δεξιά στην Ιασονίδου, την ανεβαίνω, βγαίνω στην Αγ. Δημητρίου και περνώ απέναντι στην Αγ. Σοφίας, οδεύοντας προς Κασσάνδρου. Μπροστά μου είναι ένας μηχανόβιος (γκρρρρ) και ένα αμαξάκι. Καθώς πλησιάζουμε την Κασσάνδρου το φανάρι γίνεται πορτοκαλί κι εγώ αρχίζω να αγχώνομαι να το προλάβω… πλην όμως, δεν εξαρτάται από μένα, αλλά από τα δύο προπορευόμενα. Ο μηχανόβιος (γκρρρρ) περνάει, ο άλλος όμως πάει α-ρ-γ-ά και συνειδητοποιώ ότι μάλλον θα το χάσω. Τη στιγμή που η «χελώνα» περνάει και το φανάρι κοκκινίζει (όπως κι εγώ από τα νεύρα μου) ακούω τον εαυτό μου να φωνάζει:

«Έλαυνε! Έλαυνε! Έλαυνε! Γαμώ το κέρατό μου, μαλάκα!»

Τι ομορφιά, τι κάλλος! Τι ποίηση, αρχαιοελληνική και μεταμοντέρνα, δύο σε ένα!

Και με πιάνουν τα γέλια, ενώ την ίδια στιγμή αντιλαμβάνομαι ότι το παράθυρο είναι ανοικτό και ακούγομαι…

Η απορία: πώς γίνεται να συνδυάζονται αυθόρμητα αυτά τα δύο γλωσσικά σχήματα;

Β’   main_screenshot.gif

Έφτασα στο σπίτι. Ένιωσα μεγάλη περιέργεια για το τί ήταν αυτή η συγκέντρωση στην Καμάρα και αποφάσισα (ΤΑ ΡΑΜ!) να ανοίξω το χαζοκούτι μπας και προλάβω κανένα δελτίο ειδήσεων.

Και το έκανα (σιγά μη μασήσω).

Στο κρατικό κανάλι (ΝΕΤ) κάτι πρόλαβα.

Όχι, δεν έμαθα τι ήταν η συγκέντρωση. Αλλά πρόσεξα κάτι άλλο. Η συμπαθέστατη κυρία Χούκλη αναφέρει για επεισόδια στο αστυνομικό τμήμα της Άνω Πόλης (πάνω από την Αγ. Δημητρίου) και ο φακός δείχνει σκηνές από επεισόδια μπροστά στην Έκθεση

Αμέσως μετά, ενημερώνει για συμπλοκή ανήλικων με αστυνομικούς  και ο φακός δείχνει τα επεισόδια κάτω από άπλετο φως ημέρας, με τη λεζάντα «Τώρα«… δηλαδή, στις 9 το βράδυ…

Θα μου πείτε, για νέο μας το λες;

Είναι που έχω ξεσυνηθίσει την τηλεόραση. Μα, δεν υπάρχει πια καθόλου επαγγελματισμός στα κανάλια; Ντιπ; Ή πλέον έχουν καταλάβει ότι τρώμε ότι και να μας σερβίρουν και αδιαφορούν;

8 Σχόλια

  1. kala ekanes kai ton ebrises. kai liga tu eipes autunu sto dromo! kata ba8os skiaxtika. de se eixa gia agriko 😛

  2. Έτσι, έτσι.. Δώσε! Χώσ’ τα γερά! Άσκηση θάρρους #31 😉

  3. Άσε,sadmanivo.H κατάσταση είναι δράμα.
    Εμας στις διαμαρτυρίες (θυμάσαι,κάτι με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ…) μας χαρακτήριζαν ό,τι το κάθε κανάλι ήθελε: «Να εδώ οι υποψήφιοι» …!!! – «εδώ βλέπετε τη συγκέντρωση των συμβασιούχων» … !!!
    είχαμε πάθει κρίση ταυτότητας!
    Μες την ενημέρωση ο κόσμος…
    (Παρεπιπτόντως.αύριο θα έχει συγκέντρωση το συνάφι μας,Αθήνα και Θεσ/νίκη-στο Υπ.Βόρ.Ελλ.).
    Το πολύ πολύ να μας χαρακτηρίσουν «Αργόσχολους» στο τέλος-που δεν τα παρατάμε λέω….

  4. xexexexexe!!!
    to allo me ta «para8ura» mou aresei emena…
    pou sou lene oti exoun zwntana ton tade kai allazeis kanali kai ton vlepeis pali zwntana!!! xaxaxaxaxa
    exei proxwrhsei polu h klwnopoihsh!!! 😛

  5. > Keimάκο, δεν τον έβρισα actually, μόνος μου ήμουν στο κάρι. Δεν είμαι όμως αγροίκος, απλά στο τιμόνι εξιτάρομαι.. 😉

    > Αννίτα, Άμα χώσω θα χάσω το «πολιτισμένο» στυλ μου, αυτό με το ανόρθωμα της μύτης, you know… Δίλλημα ΓΜΤ…

    > Γλυκερία, τελικά, μεταξύ μας, θα προσληφθείς ή όχι; Ούτε ο Μεθοριακός δεν κράτησε τόσο πολύ… Γιά δεν κάμετε καμμιά πορεία-οδομαχία εις τας Αθήνας, να το ρίξετε και λίγο έξω; 😀

    > Soulmates, πως φαίνονται οι άνθρωποι που παρακολουθούν τουβου… Και βέβαια έχει πολύ πλάκα, απ’ όσο θυμάμαι 🙂

  6. ΔΕΝ είμεθα άγριοι ημείς…
    ΔΕΝ έχει τόσο σημασία η πρόσληψή μας,όσο το ότι όλη η Βουλή ήταν υπέρ μας,και μετά όλοι:δε γνώριζαν τι είπαν-και κακώς το είπαν-και κακώς ίσως ψήφησαν ό,τι τους έδωσαν οι άλλοι που δεν το διάβασαν!!!
    Το τελευταίο το είπε στην γράφουσα Βουλευτής!!!!!!!

  7. Είχαν βάλει πλάνα του πρωινού.
    Μα έλα που έπεσαν σε έναν κύριο που φώναζε “Έλαυνε! Έλαυνε! Έλαυνε! Γαμώ το κέρατό μου, μαλάκα!”

    και αναρωτήθηκαν…. Καλά…το κέρατο και το μαλάκα τα γνωρίζουμε όλοι. Είναι τώρα ώρα να τους προκαλέσουν να μάθουν και ελληνικά;;;;;

    Γιαυτό και το άλλαξαν…. Είδες τι κάνεις; Αλλάζεις το ρου…..της τιβί!!!!! :ΡΡΡρ

    Καλημερούδια!

  8. > Γλυκερία, άσε, οι ρουφιανο-bots μου είπαν ότι στο τελευταίο διαδηλωτικό σχήμα απουσίαζες… τσ τσ τσ … έτσι θα αλλάξουμε την κοινωνία; 😉 (πλάκα κάνω, ε;)

    > Ναταλία, καλόοο… Ήταν μια έμμεση αναφορά μου στη γλωσσική ανεπάρκεια του σύγχρονου νεομαλακοέλληνα ο οποίος χωρίς εννοιολογικά εφόδια, πώς να διεκδικήσει ένα καλύτερο αύριο; 8) Καλημερούδια και σε σένα, έσσεται ήμαρ που λεν και οι ΕΛ.

Σχολιάστε

