Φως, χρώματα και γέλιο

 morning_solitude1.jpg

Αυτό το post είναι δύο σε ένα (εμ σαμπού εμ κοντίσιονερ), γιατί – επειδή στη ζωή υπάρχει χώρος για όλα και τη νύχτα ακολουθεί η μέρα.

 cherry-blossom-2.jpg

baby-face-1a.jpg

siberian-tiger1.jpg

680083-buenos-aires-la-boca-medium.jpg

test_img_marocco.jpg

baby_face2.gif

Το δεύτερο είναι ένα χαζό ανέκδοτάκι που όμως πολύ μου άρεσε:

Τι κοινό έχει μια πνιγμένη γυναίκα, μια καμένη πίτσα και μια έγκυος;

Σε κάθε περίπτωση, κάποιος άργησε να τη βγάλει   😉    😉    😀

12 Σχόλια

  1. Xaxa! Fovero anekdoto! Kai oi foto omos einai apaixtes! Bravo Sadmanivo!!

  2. Η πρώτη φώτο είναι καταπληκτική. Τι είναι? Πίνακας?

  3. ωραίες φωτό…
    καλό το ανεκδοτάκι…
    να είσαι καλά…

    την καληνύχτα μου…

  4. Καλημερουδια Sadmanivακο…Κεφακια βλεπω, κεφακια….μπραβο!!! Εγω παλι γιατι θελω να βγω απο τα ρουχα μου με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω? Κι οσο ο εσωτερος εαυτος μου λεει: «γραψε κατι στο blog σου!γραψε κατι στο blog σου!…» εγω αντιστεκομαι, και δεν βλεπω καν ειδησεις. Μα και τι να τις κανω? καθε μερα διπλα στο σπιτι μου τα βλεπω… Μωρε θα παρω ενα στυλιαρι μια μερα και θα παω να θερισω μικρα γουρουνακια… 😛

  5. Άνθρωποι περπατούν στο δρόμο
    Δίπλα στα χρωματιστά τα σπίτια
    Γράφουν τον πόνο τους στους τοίχους
    Περιμένοντας να λάμψει ο ήλιος.

  6. Απίστευτα όμορφες φωτογραφίες.!!
    Μπράβο….

  7. xxaxaxaxaxaxaxax!!!!
    kalo to anekdoto!!!

  8. επιτέλους, έβαλες φώτο σου απ’ όταν ήσουν μωρό! τρελό μωρό. λολ.

  9. καλοοοοοό! Και συ θύμα της Άνοιξης…φως και χρώμα, η καλυτερη εποχή.

  10. Άσχετη απορία , μιας άσχετης ! Δε μου λες έχεις 60 spam ? Δηλαδή για εξήγησε μου για να καταλάβω και μένα τι μου γίνεται?

  11. > breezaki, ευχαριστώ.. 🙂 Ευκαιρία να ανεβάσεις κι εσύ καμμιά ωραία φωτό, να κάνουμε e-gallerie 😉

    > greek history x, κι εμένα μου άρεσε πολύ, έχει γλυκά χρώμματα. Είναι του Terry Redlin, ο οποίος έχει ένα λίγο… pioneer στυλ που το πάω τα μάλλα 🙂

    > γιώργο, θενκς. Ξαναπέρνα, κερνάμε λεξοκοκτέιλς 😉

    > foulianna, όοοπαααα… Κουλ. Λάθος ερμηνεία, το περί στριπτίζ… Πες καλύτερα ότι σ’ έπιασε η άνοιξη και τρέχεις προς το καλοκαίρι. Όχι ότι διαφωνώ μ’ αυτά που σκέφτεσαι, αλλά, το ‘πε ο τροβαδούρος: όλα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλα τα ίδια μένουν. ΕΠΙΣΗΣ, σήμερα το βράδυ, έχεις δωράκι 😉

    > mikrimarika, μέσα είσαι. Η φωτό είναι από τη la boca, την συνοικία του Μπουένος Άιρες όπου γεννήθηκε το ταγκό. Εκτός από χρώμματα, σήμερα το μέρος διαθέτει εκτενή συλλογή από πεταλουδίτσες που δίνουν χρώμα .. αλλού. Σε λα βι.

    > Γιάννη, θενκς. Το internet είναι γεμάτο, να κάθεσαι με τις ώρες.
    Α, να πω και ένα μυστικό; Σκέφτομαι να ανεβάσω και δικές μου (εννοώ τραβηγμένες από μένα)… Μην το πεις πουθενά ακόμη, είναι σήκρετ 😉

    > Soulmates, αχ αυτό το γελάκι… Τι θα κάναμε χωρίς τη φρεσκάδα σου; 🙂

    > Κιμούλι, η πρώτη φωτό είναι δική μου, όταν είχα κάνει master στο διαλογισμό μετά ροχαλητού, στα 1,5 χρόνια… 8) Το «τρελλό μωρό» είναι προφ. υπογραφή, ε; 😉

    > Κατερίνα, όχι (ακόμη) θύμα της άνοιξης, αλλά επειδή το προηγούμενο post ήταν, πως να το κάνουμε, μαυρούλι, είπα να αντισταθμίσω λίγο την κατάσταση. C U

    > mikrimarika, ο θεός να σε φυλάει… Θα σου πω περισσότερα με mail. 🙂

  12. Δε θέλω mail.Εδώ υπό το σκοτεινό φως του blog σου , θα στραβωθούμε λιγάκι …..να ομολογήσεις τη πάσα αλήθεια για τα spam που σου στέλνουν !!!!!!!

Σχολιάστε

