Πωλείται “εγώ”

Άλλη μια ιδιοφυής ιδέα. Νεαρός επιτυχημένος γκομενιάρης πουλάει τη ζωή του στο e-bay. Ε, δεν είχε τίποτα άλλο να πουλήσει, ασχολείται με τον ψευδοκλωνισμό.

Αυτός, ζητάει 4.400 ευρίδια για το «προϊόν» του.

Εμείς οι σχιζοφρενείς, μπορούμε να λειτουργήσουμε πιο αποδοτικά σ’ αυτή τη μπίζνα. Ή θα σπάσουμε τις διάφορες προσωπικότητες σε ξεχωριστά προϊόντα αποκομώντας περισσότερα χρήματα, ή θα πουλήσουμε όλο το «πακέτο» (και τις 6 προσωπικότητες στην περίπτωσή μου) σε προνομιακή τιμή!

Τελικά, οι επίκαιρες συζητήσεις για το άσυλο είναι επίκαιρες…

(πηγή: ιν.γκρ)

4 Σχόλια

  1. timh ekkinhshs??? 😛
    kalhmera

  2. 3…2…1… ekleise stin timi twn….. gia tin Soulmates

  3. Βρε τα παιδία… Λοιπόν…
    Soul, για σένα, να πούμε 5.500 ; (per persona, ε;) Για το πακέτο, ε, γύρω στα 12 – 15 χιλιάρικα, καλά δεν είναι;
    Βασικά, περιμένω νέα από τον διαφημιστή, ένα consept προώθησης, γ@μ@το!
    Keim, time to BloGr. Άντε, δουλειά!

  4. Εχω…εχω…εχω…καρπουζια, πεπονια, πατατες, ντοματες, ζωες σε τιμη ευκαιριας, ελα καλε κυρια παρεεεεεεεεε…. 😛
    Με δυο ζωες, μια τηλεοραση δωρο!

Σχολιάστε

