ΑΞΙΝΤΕΝΤ ΜΑΙ ΑΣ

… Λέει ο πατέρας Αλ Φαγέντ για το θάνατο του γιού του με την πριγκίπισσα Νταϊάνα… Ας τα πάρουμε από την αρχή:

Βγήκε το πόρισμα της μητροπολιτικής αστυνομίας για το γεγονός. Ο υπεύθυνος, λόρδος Στήβενς, μετά από ενδελεχή έρευνα, κρος εξαμινέϊσον του DNA των θυμάτων, τόννους έγγραφα και αμέτρητα λίτρα καφέ (συγγνώμη, εννοούσα τσάι), καθώς επίσης και ατέλειωτες εργατοώρες ανακρίσεων, κατέληξε στο συμπέρασμα πως ήταν ατύχημα οφειλόμενο στη μέθη του οδηγού. Επί παραδείγματι, δόθηκε στον τύπο απόσπασμα της αμείλικτης ανάκρισης ενός πράκτορα των βρετανικών μυστικών υπηρεσιών, ο οποίος κατά ανεξακρίβωτες φήμες βρίσκεται στο μέσο της φημολογούμενης συνομωσίας. Ακολουθεί τμήμα της ανάκρισης:

Λ. Στήβενς: «Λέγε ρε μαλάκα, εσύ το έκανες;»

Χ. Π.: «Εγώ; Όχι ρε, πως σου πέρασε αυτό από το μυαλό;»

Λ. Στήβενς: «Αφού σε είδαν να τους παρακολουθείς ρε, χώρια οι φήμες…»

Χ. Π.: «Μπαρμπούτσαλα! Εγώ είμαι αθώος, λευκή περιστερά. Αυτά που λένε είναι παραμύθια»

Λ. Στήβενς: «Οκ, για πες μου: έχεις άλοθι για το μοιραίο βράδυ;»

Χ. Π.: «Φυσικά. Ατράνταχτο.Την ώρα που έγινε το συμβάν, εγώ ήμουν στο εξοχικό μου και διάβαζα τα Αιθιοπικά του Ηλιόδωρου.»

Λ. Στήβενς: «Ήσουν μόνος εκεί ή σε είδε κάποιος;»

Χ. Π.: «Δεν ήμουν μόνος! Μαζί μου ήταν ο σκύλος μου, ο ξάδερφός μου ο Τζίμης και η κωφάλαλη φιλιππινέζα που καθαρίζει το σπίτι! Τί έχεις να πεις γι’ αυτό;»

Λ. Στήβενς: «Χμμμ …»

Χ. Π.: «Δεν κατάλαβα, υπονοείς τίποτα;»

Λ. Στήβενς: «Όχι, προς Θεού, όχι. Αλλά να, είναι που το αμάξι σου βρέθηκε κοντά στον τόπο του …συμβάντος, πώς βρέθηκε εκεί;»

Χ. Π.: «Μα αφού σου είπα: το είχα δώσει στον γνωστό μου, τον Σ. Ο. για να κάνει βόλτα μια γκόμενα.»

Λ. Στήβενς: » Ο Σ. Ο. βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του. Το πόρισμα της Σκότλαντ είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να δολοφονήθηκε…»

Χ. Π.: «Ανοησίες! Ο άνθρωπος αυτοκτόνησε γιατί δεν του κάθισε η γκόμενα. Δεν το έγραφε αυτό στο σημείωμα που βρέθηκε δίπλα του;»

Λ. Στήβενς: «Το έγραφε, αλλά το γεγονός ότι πυροβολήθηκε από πίσω με δίκανο, καταλαβαίνεις, αφήνει μια υπόνοια…»

Χ. Π.: «Δεν κατάλαβα, υπάρχει νόμος που απαγορεύει στον κόσμο να αυτοκτονεί με δίκανο από πίσω;»

Λ. Στήβενς: «…»

Χ. Π.: «Είδες, σε αποστόμωσα. Έτσι είναι όπως στα λέω.»

Λ. Στήβενς: «Έχεις ένα τρόπο με τα λόγια… Έλα τώρα, μεταξύ μας: εσύ το έκανες; Μήπως το ξέχασες;»

Χ. Π.: «Αφού σου είπα όχι. Είναι δυνατόν να το έκανα και να μην το θυμάμαι;»

Λ. Στήβενς: «Πως δεν είναι. Κι εγώ έχω ανακρίνει εκατοντάδες, δεν είναι δυνατόν να τους θυμάμαι όλους!»

Χ. Π.: «Δεν το έκανα, τελεία και παύλα. Ήταν ατύχημα, είχε σουρώσει ο οδηγός. Ας μην έπινε βότκα μπόμπα.»

Λ. Στήβενς: «Μπόμπα;»

Χ. Π.: «Ναι, μπόμπα. Δεν έχεις ακούσει που νοθεύουν τη βότκα με Πολώνιο 210; Ξέρεις τί επιδράσεις έχει αυτό;»

Λ. Στήβενς: «Όχι δεν έτυχε… εγώ πίνω μόνο Μαρτίνι, ξέρεις, το ποτό του κλάδου…»

Χ. Π.: «Ε, λοιπόν, η νοθευμένη με Πολώνιο βότκα μπορεί να στείλει κάποιον μέχρι και στο νοσοκομείο. Να δεις που κάποια μέρα θα γίνει θέμα.»

Λ. Στήβενς: «Τι λες βρε παιδί μου, ωστε έτσι… Τέλος πάντων, είσαι σίγουρος ότι ήταν ατύχημα και όχι δολοφονία;»

Χ. Π.: «Ε, ναι σου λέω, άντε τώρα που με ταλαιπωρείς χωρίς λόγο!»

Λ. Στήβενς: «Καλά, με συγχωρείς, τυπικό ήταν αυτό. Δε μου κρατάς κακία, ε;»

Χ. Π.: «Όχι ρε, ξέρεις ότι είμαι τύπος σπαθί. Να φύγω τώρα;»

Λ. Στήβενς: «Οκ, ελεύθερος. Και πού ‘σαι, να βρεθούμε κανένα βραδάκι, εντάξει;»

κλπ κλπ…, και το πόρισμα ήταν ότι επρόκειτο για ατύχημα. Όσο για τον πατέρα του Ντόντι Αλ Φαγέντ, ε, ο άνθρωπος μέσα στη λύπη του λογικό είναι να παραλογίζεται.

Υ.Γ. Και για όσους δεν το κατάλαβαν, ό υπογράφων είναι προκατελειμένος με το ζήτημα και θα χρειαστεί περισσότερα από μια αμφιλεγόμενη έρευνα για να πεισθεί ότι ήταν όντως ατύχημα.

Σχολιάστε

