Συντροφιά είναι …

Είναι λοιπόν η γυναίκα ενός τύπου , ο οποίος βρίσκεται διαρκώς στο νοσοκομείο με κρίσεις . Τη μία πέφτει σε κώμα , την άλλη γίνεται καλύτερα , κ. ο .κ. Παρόλα αυτά , αυτή ήταν στο πλευρό του κάθε μέρα , κάθε ώρα , κάθε λεπτό. Σε μια στιγμή , και εκεί που καθόταν και τον κοίταζε που ξάπλωνε στο κρεββάτι του νοσοκομείου , αυτός ανοίγει λίγο τα μάτια του και της ψιθυρίζει με βαρύ τόνο : – Ξέρεις κάτι ; Ήσουν πάντα στο πλευρό μου σε όλες μου τις δύσκολες στιγμέςΌταν απολύθηκα από τη δουλειά μου , ήσουν εκεί να με παρηγορήσεις, όταν η επιχείρησή μου απέτυχε , ήσουν εκεί να με υποστηρίξεις , όταν με πυροβόλησαν στο δάσος , ήσουν εκεί , όταν χάσαμε το σπίτι , ήσουν πάντα μαζί μου Τώρα που η υγεία μου κλονίστηκε , είσαι συνεχώς στο πλευρό μου Λοιπόν ξέρεις κάτι;

Τι αγάπη μου ; τον ρωτάει εμφανώς συγκινημένη η γυναίκα του.
Δεν φεύγεις μωρή γκαντέμω απο διπλα μου, μπας και δω μια άσπρη μέρα ;

Ε, να μη σας αφήσω δίχως κάτι τις… (τί φιλότιμο παιδί που είμαι!)

2 Σχόλια

  1. χεχεχε
    Πολυ καλο
    και δεν το ειχα ξανακουσει.

  2. Ναι, μου άρεσε πολύ, αλλά βέβαια δεν είναι δικό μου. Ελπίζω ο άγνωστος συγγραφέας του να μη έχει πρόβλημα που το ανέβασα στο blog.

Σχολιάστε

