Στα οικονομικά είμαι σκράπας!

… δεν εξηγείται διαφορετικά η ανικανότητά μου να καταλάβω την ασυμφωνία ανάμεσα σε διάφορα οικονομικά νέα – δείκτες.

Για παράδειγμα: Ο πληθωρισμός κυμαίνεται χονδρικά γύρω στο 3%, αλλά το χριστουγεννιάτικο τραπέζι είναι ακριβότερο από το περσινό κατά 7%, ενώ τα βασικά είδη που το αποτελούν είναι κατά μέσο όρο 40% πιο πάνω από πέρισυ. Την ίδια στιγμή, οι μισθοί παραμένουν στα περσινά επίπεδα, αν δηλαδή δεν υποχωρούν πλαγίως.

Κρίμα, γιατί οι καϋμένοι οι καθηγητές μου στο γυμνάσιο και το λύκειο μου βάζανε καλό βαθμό στα μαθηματικά. Χάρη μου κάνανε ή κάπου στο δρόμο κλούβιασε το κεφαλάκι μου;

Σχολιάστε

