ΖΑΡΤΙΝΙΕΡΑΣ ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ

Σήμερα, δεν διάβασα τίποτα για τους αστυνομικούς και τον ξυλοδαρμό… ως δια μαγείας εξαφανίστηκε από τη θεματολογία των περισσότερων media. Άραγε, οι μώλωπες και τα γδαρσίματα ή οι εσωτερικές πληγές του παιδιού από την Κύπρο, εξαφανίστηκαν και αυτά ή θα παραμείνουν κι άλλο πάνω στο σώμα του; Και στην ψυχή του; Τί γίνεται εκεί μέσα;

Επειδή είμαι αργός, ή ίσως επειδή μερικές φορές κολλάω σε διάφορα, θα μου επιτρέψετε να σχολιάσω άλλη μια φορά γύρω από το γεγονός. (Ε, καλά, κι αν δεν μου επιτρέψετε, σορρυ, στο blog μου δεν έχω δημοκρατία, μπορείτε όμως να διαβάσετε κάτι άλλο).

Άκουσα για ποινές, μεταθέσεις, διαθεσιμότητες κλπ. Άκουσα για ιστορικά βίας, για προηγούμενα, για συμμοριοειδείς συμπεριφορές κλπ. Και προτείνω να κάνουμε ένα γκάλλοπ, έτσι για να μάθω πώς σκέφτεστε εσείς που χαζεύετε τα postάκια μου. Ρωτάω λοιπόν, τη γνώμη σας.

Ποιός είχε τη μεγαλύτερη ευθύνη και ποιός πρέπει να τιμωρηθεί βαρύτερα αν είναι (που δεν, αλλά λέμε τώρα…) να υπηρετηθεί η δικαιοσύνη και η ανθρωπιά;

1. Οι πέντε «άνθρωποι» ή «αστυνομικοί» που έβγαλαν τα απωθημένα τους στο παιδί;

2. Ο αξιωματικός της αστυνομίας που καθόταν και παρακολουθούσε δίχως να επέμβει;

3. Ή μήπως ο εκπρόσωπος της αστυνομικής διεύθυνσης στα media που έβλεπε ζαρτινιέρες και προσπάθησε να κουκουλώσει τα ακουκούλωτα;

Δύσκολη η εκλογή, έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον. Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα…

Σχολιάστε

