Παιδείας Οδύσσεια

Άντε κι ένα τελευταίο και φαρμακερό (γιατί πάλι το ξεφτιλίσαμε απόψε)

Θείο, να πω κι εγώ τη γνώμη μου για τα αιτήματα και τα προβλήματα των εκπαιδευτικών;

Άει, πές την.

Λοιπόν, ο Καραμανλής να τους δώσει τα 1400, τί ψυχή έχουν 1400 ψωροευρίδια…

Τί λες ωρέ, 1400 έχουν τη διπλάσια ψυχή από τη δουλειά μιας πωλήτριας που παιδεύεται όλη μέρα κάτω από το σεξιστή αφεντικό της!

Καλά, σιγά τα ωά… Αλλά, δεν τελείωσα. Να τα δώσει, αλλά αμέσως μετά να ξαμολύσει ελεγκτές κυνηγόσκυλα και όπου βρίσκουν καθηγητή του δημοσίου που κάνει και ιδιαίτερα (δηλ. το 95%), να του κόψουν τον κάλο… Γιατί, με 1400 τί δικαιολογία θα έχει για τις αρπαχτές;

Άδικο έχω;

5 Σχόλια

  1. Καλα τα λες ωρε…
    Χτες νομιζω, ειδα στον Λαζοπουλο ενα γραμμα απο εναν «καθηγητη» (το εισαγωγικα σημαινουν οτι προσωπικα εχω αμφιβολιες αν ο εγραψε καθηγητης) που λεει οτι δουλευει 6 ωρες την ημερα για να κανει τα παιδια ανθρωπους, μετα ψαχνει στο διαδικτυο για πληροφοριες και ετοιμαζει την υλη της επομενης (αρα που να βρει χρονο για φροντιστηρια) και αλλα τετοια ομορφα. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ…Ελπιζω να κανει τα ιδια και τους 4 μηνες τον χρονο που καθεται και ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ κιολας.

  2. Φίλτατε, δεν αποκλείεται να υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές. Για την ακρίβεια, είμαι σίγουρος πως υπάρχουν, όπως υπάρχουν και πολιτικοί που ενδιαφέρονται για το κοινό καλό, γιατροί που δεν έχουν σχέσεις με τα ΕΛΤΑ κλπ. Μα, η πλειοψηφία δυστυχώς χρωματίζει με μέλανα χρώματα το σκηνικό.
    Όσο για τους 4 μήνες, τόσο είναι; Γιατί, το καλοκαίρι είναι 2 μήνες και όχι 3.
    Anyway, να ‘σαι καλά για το σχόλιο.

  3. εγώ πάντως ουδέποτε κατάλαβα το σκεπτικό, γιατί αυτός να πάρει τόσα αφού εγώ που κάνω περισσότερα παίρνω λιγότερα….

    Για μένα, και να με συγχωρνάτε κι όλας, το «σωστό» (αν υπάρχει τέτοιο) σκεπτικό είναι… ο καθένας διεκδικεί ότι καλύτερο μπορεί για τον εαυτό του και για μια αξιοπρεπή ζωή… για να δουλεύει για να ζει και όχι να ζει για να δουλεύει…

    Γιατί πρέπει πάντα να λειτουργούμε με κακία και ζήλια «γιατί αυτός κι όχι εγώ» και να μην λέμε… «αφού αυτός τότε κι εγω!»

  4. Σωστό αυτό που λες, μα προφανώς αναφέρεσαι σε άλλο κόσμο, όχι στην Ελλάδα. Εδώ, λειτουργούμε ακόμη με τη χωριάτικη μικροαστική νοοτροπία της μισαλοδοξίας που ξεκινάει από βαθιά αισθήματα ανασφάλειας.

  5. free roulette …

    Consider play free roulette …

Σχολιάστε

