Όχι άλλες αυξήσεις, φτάνουν πια!

Εννοώ στους μισθούς. Πρώτα η Ελλάδα, μετά οι πολίτες. Να στηρίξουμε την οικονομία, να την κάνουμε οικονοδύο.

3% ο πληθωρισμός; 1,5% αυξήσεις. Έτσι θεμελιώνονται τα ισχυρά κράτη. Τώρα, γιατί (και πώς) ισχυρές οικονομίες σημαίνουν χρεωκοπημένα νοικοκυριά, αυτό μόνο οι οικονομικές διάνοιες σαν τον κ. Αλογοσκούφη μπορούν να καταλάβουν. Εγώ όχι.

Έχει κανείς από τους 300 (όχι του Λεωνίδα, τους άλλους) ζήσει με 600 Ευρίδια το μήνα; Ας το κάνουν για δύο μήνες και μετά να δούμε τί θα έχουν να πουν.

4 Σχόλια

  1. Ρε παιδιά, εγώ ξέρω ότι το 1999 πλήρωνα για μια υποφερτή γκαρσονιέρα στην Αθήνα ενοίκιο 50.000 δρχ. Μετά ήρθε αυτό το ευρώ. Ούτε η μια ούτε η άλλη κυβέρνηση μας προφύλαξε από την ακρίβεια. Η μισθοί έμειναν σταθεροί. Πήγα και φαντάρος στο ενδιάμεσο. Όταν βγήκα, δεν έβρισκα γκαρσονιέρα υποφερτή με λιγότερο από 250 ευρώ, δηλαδή περίπου 85.000 δραχμές! Μιλάμε για αύξηση πάνω από 70 τις εκατό στο κόστος διαβίωσης, το ρεύμα αυξήθηκε πολλάκις, τα τηλέφωνα, τα πάντα. Και οι μισθοί ίδιοι….. Ωραία τα γράφω όλα αυτά εδώ, να τα βάλω και στο μπλογκ μου κάποια στιγμή. χου χα χι

  2. Έλα ρε Keim, πού χάθηκες; Καλώς μας ήρθες πάλι.
    Έχω δε και την υποψία (να το πω γλυκά) ότι μέσα στο τελευταίο χρόνο οι τιμές συνεχίζουν αδιαλείπτως την ανηφόρα. Άσε που, αγόρασα και το πρώτο (και τελευταίο) Stuyvensant)με 3 ευρώ… Hesse μέσα.
    C U

  3. Χμ, εγώ πάντως έχω την εντύπωση πως συνέχεια γράφω τα ίδια σχόλια και τις ίδιες απόψεις τόσο στο μπλογκ μου, όσο και σε άλλα μπλογκς ή κάνω λάθος; Ας με χαστουκίσει κάποιος, διαθέτω και μνήμη χρυσόψαρου ;ρ

  4. Με χαρά να σε χαστουκίσω, έχω ξεχάσει πώς είναι αυτό. Αλλά για τα τσιγάρα, ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΗΡΑ STUYVENSANT, δοκιμάζω memfis (μπλιακςςς) και oldnavy (παλιός έρωτας).
    Κάποια στιγμή έρχεται η αλλαγή, that’s a fact.
    C U

Σχολιάστε

