Σημείο καμπής (01.10.06)

Νέος μήνας και κάνω μια νέα αρχή. Σε όσους επισκέφθηκαν το blog μου και ιδιαίτερα σε όσουν μπήκαν στον κόπο να σχολιάσουν κάτι, χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί στην δύσκολη περίοδο που διανύω η παρέα σας με κράτησε και μου πρόσφερε το αλατοπίπερο στη ζωή μου.

Το καλοκαίρι ήταν δύσκολο και το φθινόπωρο δυσκολότερο (και συνεχίζει) και το blog η μόνη διέξοδος σ’ αυτή τη φάση. Θέλω να κάνω πολλά αλλά προς το παρόν ότι μπορώ, τα καλά θα έρθουν αργότερα. Να στρώσει λίγο η ζωή μου. Ηλεκτρόνιο, το μυαλό μου δεν κατάλαβε τί εννοούσες, μα η καρδιά μου πήρε ένα μύνημα. Σ’ ευχαριστώ. Λέω να το ρίξω λίγο έξω, αφήνοντας για λίγες μέρες τα σοβαρά θέματα και ασχολούμενος με πιο απλά και λιγότερο φορτισμένα άρθρα.

Α, θα πάρω και τα Champix, (είναι από τη Pfizer με την οποία έχω κάτι δεσμούς), μήπως και σταματήσω το κάπνισμα….

Έτσι κι αλλιώς, όπου να ‘ναι έρχονται οι εκλογές (στο Αμέρικα εννοώ) και θα ‘χουμε να λέμε.

C U

Σχολιάστε

