Πράσινα πυρομαχικά και άλλες άγριες ιστορίες

Επιτέλους! Κάποιος αποκτά οικολογική συνείδηση και εφαρμόζει οικολογικό σχεδιασμό στα προϊόντα που παράγει! Αναφέρομαι στην βρετανική BAE Systems που αποφάσισε να κάνει τα όπλα που παράγει πιο … οικολογικά. Έτσι, μπορούμε να προμηθεύουμε τους στρατούς μας με σφαίρες που έχουν λιγότερο μόλυβδο (unleaded δηλαδή, κάτι σαν τη βενζίνη) και τανκς και άλλα στρατιωτικά οχήματα που δεν εκπέμπουν τόσο διοξείδιο του άνθρακα όσο τα προηγούμενα «συμβατικά» μοντέλα. Μπράβο τους! Μπράβο μας! Τελικά, ή εγώ έχω σαλτάρει εντελώς, ή όλος ο κόσμος. … πιθανότατα αμφότεροι.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ! Όποιος έχει τη δυνατότητα να με στείλει πίσω τουλάχιστον 20 χρόνια, ή έστω σε ένα εναλλακτικό σύμπαν όπου οι γήινοι δεν έχουν λωλαθεί εντελώς, ας κάνει ένα ψυχικό και ας με στείλει! Έτσι όπως είμαι, no luggage. Πληηηζζζ!

Ένα Σχόλιο

  1. Δικέ μου, έχω χρόνια που περιμένω κι εγώ να με στείλουν αλλού. Δε βλέπω να γίνεται, θα πρέπει να συνηθίσουμε εδώ. Κουράγιο. Αντί όμως να επενδύουν σε πράσινα πυρομαχικά, άκουσα πως υπάρχουν (ή ψάχνουν) όπλα που δε σκοτώνουν αλλά ζαλίζουν ή προκαλούν μετό. Καλύτερο από αυτά που χρησιμοποιούν τώρα.

Σχολιάστε

